Woningbouwvereniging Nijestee en de gemeente Groningen gaan een campagne opzetten om het imago van de Oosterparkwijk te verbeteren. De bedoeling van de campagne is om het beeld van de wijk voor de buitenwereld net zo positief te maken als de bewoners van de wijk het zelf zien.
De voorbereidingen zijn inmiddels gestart en men is begonnen met het inventariseren van de verschillen tussen de buitenwereld en de bewoners van de wijk zelf. Met de campagne gaan de partijen proberen een kapstok te creeeren om zo meerdere partijen binnen de wijk één beeld te laten vormen. Onder andere gaat met proberen de vier speeltuinorganisaties één en hetzelfde te laten doen.
De Oosterparkwijk is slecht in het nieuws gekomen door het SBS6-programma Probleemwijken.
Maandagmiddag heeft een ongeval plaatsgevonden op de afrit van de N7 in de richting van…
De verlichting van de Martinitoren gaat maandagavond al aan. Dat meldt Harry de Lange, initiatiefnemer…
Aanvankelijk leek het erop dat niemand anders dan alleen de FC-supporter gewond is geraakt bij…
Kerstbomen, lampjes, slingers, kerstmannen en sneeuwpoppen: tijdens Kerst hoort het er allemaal bij. Sommige Stadjers…
Aan het Anker in Lewenborg was maandagmiddag een flinke politiemacht op de been tijdens een…
Rikus Jager, Mattias Gijsbertsen en Mirjam Pauwels leiden als (in)formateurs de onderhandelingen voor de vorming…
Bekijk reacties
RT @oogtv: #groningen Nijestee en gemeente gaan imago Oosterparkwijk verbeteren http://www.oogtv.nl/2011/02/nijestee-en-...
In Groningen zijn de Hoogte en de Indische Buurt aangewezen als krachtwijken, niet de Oosterparkwijk.
Reactie OOG: Dank voor de correctie