Woningbouwvereniging Nijestee en de gemeente Groningen gaan een campagne opzetten om het imago van de Oosterparkwijk te verbeteren. De bedoeling van de campagne is om het beeld van de wijk voor de buitenwereld net zo positief te maken als de bewoners van de wijk het zelf zien.
De voorbereidingen zijn inmiddels gestart en men is begonnen met het inventariseren van de verschillen tussen de buitenwereld en de bewoners van de wijk zelf. Met de campagne gaan de partijen proberen een kapstok te creeeren om zo meerdere partijen binnen de wijk één beeld te laten vormen. Onder andere gaat met proberen de vier speeltuinorganisaties één en hetzelfde te laten doen.
De Oosterparkwijk is slecht in het nieuws gekomen door het SBS6-programma Probleemwijken.
Internationaal Indoor Concours Hippique krijgt voor de aanstaande editie, die opnieuw in Martiniplaza wordt gehouden,…
De fracties van D66, Student & Stad en Partij voor het Noorden roepen het college…
Dat een meerderheid van de Tweede Kamer dinsdag ingestemd heeft om geen kernafval op te…
Dankzij oplettende beveiligers kon dinsdag aan het einde van de middag een winkeldief in de…
Het Groninger Museum heeft deze dinsdag de 50.000ste bezoeker van de tentoonstelling Hoe Van Gogh…
Racende scooters, donkere ruiten en weinig aantrekkelijke winkels. Dat is het beeld dat je ziet…
Bekijk reacties
RT @oogtv: #groningen Nijestee en gemeente gaan imago Oosterparkwijk verbeteren http://www.oogtv.nl/2011/02/nijestee-en-...
In Groningen zijn de Hoogte en de Indische Buurt aangewezen als krachtwijken, niet de Oosterparkwijk.
Reactie OOG: Dank voor de correctie