De campagne ‘ Er gaat niets boven Groningen’ heeft de stad geen windeieren gelegd. Tot deze conclusie komt bijzonder hoogleraar city – en regiomarketing Gert -Jan Hospers in zijn boek ´Er gaat niets boven Citymarketing´. Het eerste exemplaar van het boek werd woensdag gepresenteerd aan burgemeester Rehwinkel.
Hospers onderzocht de afgelopen maanden de citymarketing van Groningen. Citymarketing is het maken van reclame voor een stad. De hoogleraar raakte geïnteresseerd in Groningen door de bekende reclamecampagne ´Er gaat niets boven Groningen´.
Volgens Hospers doet Groningen het goed op het gebied van citymarketing. De campagne ´Er gaat niets boven Groningen´ leverde maar liefst 83 miljoen euro op. Andere steden zouden dan ook een voorbeeld kunnen nemen aan Groningen.
Vrijdag is het bewolkt en in de loop van de dag valt er lokaal een…
Er heeft een aanrijding plaatsgevonden tussen twee personenauto's op de A28 tussen Groningen en Haren.…
Kevin van Veen (33), spits van FC Groningen en momenteel verhuurd aan St. Mirren, wordt…
De wijk Oosterhaar in Haren is donderdagavond rond de klok van 18:00 uur getroffen door…
De Stadsparkweg, die voor de Gasunie langsloopt, is vanwege werkzaamheden afgesloten van maandag 4 november…
De politie zoekt vier mannen die op donderdag 8 augustus een 44-jarige man in diens…
Bekijk reacties
Ik heb die kreet Er gaat niets boven Groningen nooit echt begrepen..
In het westen denkt men sowieso al dat Groningen het einde van de wereld is,en dan ga zelf ook nog roepen dat er niets boven is.