Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
Het KNMI waarschuwt in de nacht van woensdag op donderdag voor dichte mist. Voor de…
Het besluit om de kap van het Betonbos vanwege het broedseizoen niet door te laten…
De 10-jarige Kian Sijp heeft samen met zijn oma Greta woensdagmiddag een check van 8.115…
De gemeente gaat minder vaak maaien op plekken waar het niet beslist noodzakelijk is. Een…
Na twee dagen van nauwelijks zichtbare, natmakende regen, wordt Groninger getrakteerd op wat meer zonnestralen.…
De plannen om een busbaan aan te leggen via de Vinkenstraat, E. Thomassen à Thuessinklaan…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl