Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
Terra MBO in Groningen heeft sinds afgelopen vrijdag een nieuwe Nederlands Kampioen binnen de gelederen.…
Qbuzz introduceert volgende week maandag buslijn 110, een directe verbinding in de spits tussen Assen…
Een klein appartement of studio kopen in Groningen is relatief prijzig in vergelijking met andere…
Boa’s, burgemeester Koen Schuiling en de (toenmalige) minister waren er niet blij mee, maar een…
Het International Welcome Center North (IWCN) in Groningen viert deze maand zijn 10-jarig bestaan. Ale…
Komende zaterdag is het de Dag van de Binnenvaart en ook Scheepswerf Pattje in Waterhuizen…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl