Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
De komende dagen zien we weinig verandering in het weer: de zon is vrijwel onzichtbaar…
Een 38-jarige vrouw uit Groningen is in de nacht van dinsdag op woensdag aan de…
De hulpdiensten zijn dinsdagavond uitgerukt naar de Tasmantoren in de Stad. Dat meldt RTV Noord.…
De hulpdiensten zijn dinsdagavond uitgerukt voor een incident langs de N360 bij Ten Post. Een…
Zondag 22 december hebben Stadjers Raheel Ahmed en Haris Zaman de tweede prijs binnengehaald in…
Myron Hamming, voormalig stadsdichter van Groningen, is sinds deze week Awareness Ambassadeur bij Unicef Nederland.…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl