Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
Treinreizigers tussen Groningen en Winschoten, Veendam en Assen moeten in ieder geval tot en met…
Sinterklaas en zijn pieten zijn zaterdag ook in Thesinge gearriveerd. Volgens Anita van der Veen…
De ijshockeyers van GIJS hebben zaterdagavond met 10-3 gewonnen van Smoke Eaters uit Geleen. Vijf…
De dames van De Groene Uilen hebben zaterdag een derde overwinning geboekt in de promotiedivisie…
Jenning de Boo heeft zondagochtend de tiende tijd gereden op de tweede editie van de…
Inwoners van Onnen kunnen hun visie op verkeersstromen in hun dorp delen. Woensdagavond organiseert de…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl