De Groninger kinderopvang SKSG scoort goed als het om klantvriendelijkheid gaat. Na een onderzoek onder honderd kinderopvangorganisaties eindigde SKSG met zes anderen op de eerste plaats.
De kinderopvangcentra werden benaderd door een mystery guest die om allerlei informatie vroeg over het plaatsen van een kind in de opvang.
SKSG kreeg een score van honderd procent, tot blijdschap van de Groninger kinderopvang.
Het aantal plekken waar vuurwerk afsteken verboden is blijft voor volgende week dinsdag steken op…
Het Noord-Nederlands Trein & Tram Museum (NNTTM) in Zuidbroek krijgt een bijzonder object in de…
De politie is opzoek naar vier personen die mogelijk betrokken zijn bij een incident in…
Straatboer Steven heeft afgelopen vrijdag bloembollen langsgebracht bij twintig Groningse huurders die afgelopen jaar hun…
De komende dagen schommelt de temperatuur tussen 6 en 8 graden. Het wordt voornamelijk een…
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag drie mensen aangehouden na een…
Bekijk reacties
Klantvriendelijkheid met een score van honderd procent is wel erg hoog. Blijkbaar is da dan de perfectie van klantvriendelijkheid. Als de klantgerichtheid even goed scoort, zal de verbinding met de klanten ideaal zijn. Jammer dat men de klantvriendelijkheid moet gaan meten, terwijl het eigenlijk de normaalste zaak zou moeten zijn. Zouden er een kinderopvang zijn die onder de 50% zit? Eva Joos.