De Groninger kinderopvang SKSG scoort goed als het om klantvriendelijkheid gaat. Na een onderzoek onder honderd kinderopvangorganisaties eindigde SKSG met zes anderen op de eerste plaats.
De kinderopvangcentra werden benaderd door een mystery guest die om allerlei informatie vroeg over het plaatsen van een kind in de opvang.
SKSG kreeg een score van honderd procent, tot blijdschap van de Groninger kinderopvang.
Wie van de twee komende weekenddagen de standen op de thermometer naast elkaar legt, denkt…
PKC'83/Team Amoeri heeft vrijdagavond in Amsterdam met 5-1 verloren van OS Lusitanos. (meer…)
Beginnende schrijvers in Groningen kunnen zich tot volgende week zondag aanmelden voor het LetterenStipendium 2025.…
De zuidelijke ringweg is komend weekend afgesloten tussen het Julianaplein en de Europaweg voor verkeer…
Hoewel er nog een beroepszaak loopt bij de rechtbank, wil het college hoe dan ook…
De speeltuin aan de Prinsesseweg en de kleinere speelplekken aan de J.W. Frisostraat en de…
Bekijk reacties
Klantvriendelijkheid met een score van honderd procent is wel erg hoog. Blijkbaar is da dan de perfectie van klantvriendelijkheid. Als de klantgerichtheid even goed scoort, zal de verbinding met de klanten ideaal zijn. Jammer dat men de klantvriendelijkheid moet gaan meten, terwijl het eigenlijk de normaalste zaak zou moeten zijn. Zouden er een kinderopvang zijn die onder de 50% zit? Eva Joos.