Distilleerderij Hooghoudt heeft woensdagmiddag zijn nieuwe logo onthuld op de Grote Markt. Het familiebedrijf uit de stad viert volgend jaar zijn 125-jarig bestaan en vond het tijd worden voor een nieuw, hedendaags uiterlijk.
De neonletters van Hooghoudt boven studentenvereniging Vindicat zijn al jaren een beeldbepalend element van vooral de nachtelijke Grote Markt. Het nieuwe logo siert voortaan ook alle producten van Hooghoudt.
Het nieuwe logo werd onthuld door de derde en vierde generatie van de familie Hooghoudt: de 83-jarige Hero Jan Hooghoudt, die nog wekelijks is te vinden in de distilleerderij, en zijn zoon Bert Hooghoudt die nu de dagelijkse leiding heeft.
Het Groningse IT-bedrijf Back to code is finalist voor de IGNITE Award 2024, een landelijke…
Zorgbelang Groningen start een meldactie om inzicht te krijgen in de gevolgen van toenemende druk…
Kappers in de regio Groningen worden opgeroepen alert te zijn op signalen van huiselijk geweld…
Het belooft een flink gure week te worden. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis is het de…
Wethouder Kirsten de Wrede (Partij voor de Dieren) van Cultuur wil proberen om het Poëziepaleis…
Forum Groningen hoeft niet aan de slag met een uitbreiding van haar verdiencapaciteit. Een voorstel…