De provincie Groningen stelt een bedrag van drie ton beschikbaar voor het driejarig project “Marketing Cultuurtoerisme Groningen.” Daarmee worden inwoners van Nederland en Noord-Duitsland beter bekend gemaakt met het cultuurhistorisch erfgoed in onze provincie.
Het Samenwerkingsverband Noord-Nederland geeft zeven ton aan het project en de Stichting Erven de Jager bijna twee miljoen. Deze stichting zet zich in voor de Groninger cultuur en historie. Het is de bedoeling dat het aanbod van erfgoed wordt vergroot en dat meer erfgoed wordt opengesteld voor het publiek. Dat moet leiden tot meer bezoekers aan Groningen.
De campagne vindt plaats via brochures, advertenties in lifestylemagazines en een website waarop arrangementen kunnen worden geboekt. Ook komt er een digitaal magazine voor tablets zoals iPad.
Reizigers op de treintrajecten tussen Groningen en Winschoten, Veendam en Assen moeten tot waarschijnlijk donderdagmiddag…
De komende dagen gaan niet droog verlopen. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis wordt het vanaf woensdag…
De vliegbewegingen op Groningen Airport Eelde veroorzaken zestig procent meer geluid dan is beloofd. Dat…
Sinterklaas heeft in Haren zijn eigen slaapkamer. Overdag kan deze slaapkamer door kinderen bekeken worden.…
In een bedrijfspand aan de Nieuwe Ebbingestraat heeft in de nacht van zaterdag op zondag…
Be Quick 1887 verloor zondagmiddag voor het eerst dit seizoen in de eerste klasse H.…