Het zomerseizoen zit er bijna op en marketing Groningen kijkt met een positief gevoel terug. De stad trok weer veel toeristen.
De hotels en campings zaten vol en de grote publiekstrekkers van de stad trokken veel publiek. Vooral het theaterfestival Noorderzon werd goed bezocht met 150.000 bezoekers, waarvan veel buiten de regio.
Ook het Groninger Museum kon spreken van een goede zomer. De toekomst ziet Marketing Groningen rooskleurig tegemoet met nieuwe attracties als het Infoversum en het Groninger Forum.
Het Martini Ziekenhuis en Procap uit de gemeente Groningen zijn verkozen tot de beste Groene…
Verkenner Peter den Oudsten (PvdA) heeft Maarten Ruys gevraagd als tweede verkenner in de zoektocht…
Festival Swingin' Groningen dreigt na ruim dertig jaar te verdwijnen. Uit de cultuurnota blijkt dat…
Dinsdagochtend gingen de Promotiedagen in Martiniplaza weer van start. Hier komen ondernemers uit het noorden…
Een 22-jarige man uit Groningen wordt verdacht van ernstige mishandeling en poging tot doodslag van…
De Groningse afdelingen van de JOVD en de Jonge Socialisten zijn het politiek gezien op…