Foto: Mike Slot
De actie van vervoersbedrijf Arriva voor “538 voor War Child” heeft ruim 64.000 euro opgebracht. Dat heeft directeur Anne Hettinga van Arriva Nederland donderdag bekendgemaakt, tijdens een live uitzending van Edwin Evers op het Kerkplein in Arnhem.
Hettinga wilde de naam van een trein verkopen aan de hoogste bieder. De bieder, die anoniem wil blijven, heeft ervoor gekozen om niet zijn eigen naam op de trein te plaatsen, maar de naam War Child. Die naam is zichtbaar tot het einde van het treinencontract, in het jaar 2027.
Met de opbrengst wil War Child verlaten oorlogskinderen die er alleen voor staan weer een veilige plek bieden.
Wat hebben jonge verpleegkundestudenten gemeen met mensen van 55 jaar of ouder? Eerstejaars studenten mbo-verpleegkunde…
Een opkomst van minstens 67 procent. Dat moet volgens zes raadsfracties het doel van de…
De Groninger Studenten Wieler Vereniging Tandje Hoger stond afgelopen donderdag met honderd wielrenners klaar om…
Medewerkers van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) en de Hanzehogeschool leggen deze dinsdag het werk neer.…
Café Imparator aan de Bruine Ruiterstraat is op last van burgemeester Mirjam van ’t Veld…
Een zesjarig meisje is maandagmiddag tijdens een zwemles in zwembad De Parrel in Groningen bijna…