Busreizigers willen beter geïnformeerd worden bij vertragingen. In de Klantbarometer van 2012, die deze week bekend werd gemaakt, scoorde dit onderdeel een 4.5. In 2013 worden de eerste dynamische informatiepanelen bij bushaltes in Groningen geplaatst, als onderdeel van de aanpak om reizigers beter te informeren.
Klanten van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe zijn over het algemeen tevreden over het regionale trein- en busvervoer. De Arriva-treindiensten worden gewaardeerd met een 7.4, het busvervoer van Qbuzz met een 7.5. Landelijk scoren regionale treinen 7,1 en busvervoer 7,4.
De reizigers waarderen het gebruik van de OV-chipkaart een stuk hoger dan een jaar geleden. Het rapportcijfer ging landelijk van een 7.1 naar een 7.5.
De komende dagen gaan niet droog verlopen. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis wordt het vanaf woensdag…
De vliegbewegingen op Groningen Airport Eelde veroorzaken zestig procent meer geluid dan is beloofd. Dat…
Sinterklaas heeft in Haren zijn eigen slaapkamer. Overdag kan deze slaapkamer door kinderen bekeken worden.…
In een bedrijfspand aan de Nieuwe Ebbingestraat heeft in de nacht van zaterdag op zondag…
Be Quick 1887 verloor zondagmiddag voor het eerst dit seizoen in de eerste klasse H.…
De fractie van D66 in de gemeenteraad noemt het erg goed nieuws dat er een…