Busreizigers willen beter geïnformeerd worden bij vertragingen. In de Klantbarometer van 2012, die deze week bekend werd gemaakt, scoorde dit onderdeel een 4.5. In 2013 worden de eerste dynamische informatiepanelen bij bushaltes in Groningen geplaatst, als onderdeel van de aanpak om reizigers beter te informeren.
Klanten van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe zijn over het algemeen tevreden over het regionale trein- en busvervoer. De Arriva-treindiensten worden gewaardeerd met een 7.4, het busvervoer van Qbuzz met een 7.5. Landelijk scoren regionale treinen 7,1 en busvervoer 7,4.
De reizigers waarderen het gebruik van de OV-chipkaart een stuk hoger dan een jaar geleden. Het rapportcijfer ging landelijk van een 7.1 naar een 7.5.
In de ochtenduren is er woensdag kans op hardnekkige mist. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis is…
Het Schotse avontuur van Kevin van Veen is afgelopen. Op sociale media laat St. Mirren…
De basketballers van Donar hebben dinsdagavond de uitwedstrijd in de European North Basketball League tegen…
In de gevel van vier nieuwbouwwoningen aan de Molenkampsteeg in Haren is een plaquette geplaatst…
Amerikanen gaan dinsdag naar de stembus voor de presidentsverkiezingen. Groningse Amerikanen volgens de verkiezingen op…
Het KNMI waarschuwt dinsdagavond voor dichte mist. Voor de provincie Groningen is een 'code geel'…