Busreizigers willen beter geïnformeerd worden bij vertragingen. In de Klantbarometer van 2012, die deze week bekend werd gemaakt, scoorde dit onderdeel een 4.5. In 2013 worden de eerste dynamische informatiepanelen bij bushaltes in Groningen geplaatst, als onderdeel van de aanpak om reizigers beter te informeren.
Klanten van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe zijn over het algemeen tevreden over het regionale trein- en busvervoer. De Arriva-treindiensten worden gewaardeerd met een 7.4, het busvervoer van Qbuzz met een 7.5. Landelijk scoren regionale treinen 7,1 en busvervoer 7,4.
De reizigers waarderen het gebruik van de OV-chipkaart een stuk hoger dan een jaar geleden. Het rapportcijfer ging landelijk van een 7.1 naar een 7.5.
De talkshow van 'NewsNight At The Grand' in het Grand Theatre over het burgemeesterschap, die…
In de gemeenteraad staan alle seinen op groen om Wintergoud dit jaar een vervolg te…
Het incident dat vorige week plaatsvond op een asielboot aan de Gideonweg is volgens burgemeester…
De rechtszaak tegen oud-burgemeester Koen Schuiling, die eerder stopgezet werd vanwege een gebrek aan juridische…
De gemeente ziet geen aanleiding om de slimme verkeerslichten uit te schakelen. Volgens wethouder Philip…
De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) begint vanaf september met het aanbieden van de volledige nieuwe bachelor…