Busreizigers willen beter geïnformeerd worden bij vertragingen. In de Klantbarometer van 2012, die deze week bekend werd gemaakt, scoorde dit onderdeel een 4.5. In 2013 worden de eerste dynamische informatiepanelen bij bushaltes in Groningen geplaatst, als onderdeel van de aanpak om reizigers beter te informeren.
Klanten van het openbaar vervoer in Groningen en Drenthe zijn over het algemeen tevreden over het regionale trein- en busvervoer. De Arriva-treindiensten worden gewaardeerd met een 7.4, het busvervoer van Qbuzz met een 7.5. Landelijk scoren regionale treinen 7,1 en busvervoer 7,4.
De reizigers waarderen het gebruik van de OV-chipkaart een stuk hoger dan een jaar geleden. Het rapportcijfer ging landelijk van een 7.1 naar een 7.5.
Clublegende Erik Nevland keert terug naar stadion Euroborg. En niet zo maar, want de Noor…
Een 6,9 voor veiligheid. Een 7,5 voor geluk. En 7,7 voor hun woning. Op deze…
De politie heeft details bekend gemaakt van de twee verdachten die woensdagavond werden aangehouden vanwege…
Kledingbank Maxima geeft kleding weg aan mensen met een laag inkomen of met een uitkering.…
Het Groninger stadsbestuur baalt van de plannen van het kabinet zoals die in het regeerakkoord…
De Peter Petersenschool in Haren krijgt op 2 oktober een nieuwe naam. Dat meldt het…