Categorieën: Nieuws

“Dienstverlening SOZAWE onvoldoende”

De raadsfractie van het CDA maakt zich zorgen over de dienstverlening bij de dienst Sociale Zaken en Werk. De fractie heeft hierover vragen gesteld aan het Stadsbestuur.

Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van de klanten weinig contact heeft met hun klantmanager, of zelfs niet weet wie hun klantmanager is. De helft van de klanten geeft aan dat de dienst SOZAWE geen goed beeld heeft van de capaciteiten van de klant.

De CDA-fractie maakt zich ook zorgen over de zogenoemde e-dienstverlening. Uit een onderzoek van het tv-programma Kassa blijkt dat de gebruikers daar totaal niet tevreden mee zijn.

Gert van Akkeren

Recente berichten

“Dinsdag af en toe zon maar ook een bui, ook komende dagen niet droog”

Het is verstandig om de komende dagen een paraplu bij de hand te houden. Volgens…

10 uur geleden

Academiegebouw kleurt oranje: “Eén op drie vrouwen krijgt te maken met geweld”

In Groningen werd maandag op verschillende plekken stilgestaan bij de start van de campagne 'Orange…

10 uur geleden

Jonge Harten Festival trekt 6.000 bezoekers

Het Jonge Harten Festival, dat afgelopen week in de stad plaatsvond, heeft 6.000, vooral jonge,…

10 uur geleden

Airport Eelde oefent vliegtuigcrash: “Goed om voorbereid te zijn”

Op Groningen Airport Eelde heeft afgelopen week een grootschalige oefening plaatsgevonden. Verschillende instanties moesten bij…

11 uur geleden

Zorgen over aantal bouwvergunningen dat achterblijft: “Informatie is niet op orde”

De fracties van VVD en Partij voor het Noorden maken zich zorgen over het aantal…

11 uur geleden

KNMI waarschuwt voor zware windstoten

Het KNMI waarschuwt voor zware windstoten op woensdag. Voor de provincie Groningen is er een…

12 uur geleden