De raadsfractie van het CDA maakt zich zorgen over de dienstverlening bij de dienst Sociale Zaken en Werk. De fractie heeft hierover vragen gesteld aan het Stadsbestuur.
Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van de klanten weinig contact heeft met hun klantmanager, of zelfs niet weet wie hun klantmanager is. De helft van de klanten geeft aan dat de dienst SOZAWE geen goed beeld heeft van de capaciteiten van de klant.
De CDA-fractie maakt zich ook zorgen over de zogenoemde e-dienstverlening. Uit een onderzoek van het tv-programma Kassa blijkt dat de gebruikers daar totaal niet tevreden mee zijn.
Het wegverkeer kan weer gebruik maken van de Borgbrug. Rijkswaterstaat vertelt dat de problemen voorbij…
Zoveel mogelijk geld ophalen voor het Odensehuis. Dat is het doel van een actiedag die…
Treinreizigers tussen Groningen en Assen hebben dinsdagavond te maken gehad met vertraging. Vanwege een aanrijding…
Wie in de nacht van dinsdag op woensdag of woensdagochtend de deur uit moet, moet…
SRC Reizen uit de stad wordt overgenomen door Lanting Reizen uit Hoogeveen. Ondanks de overname…
Vanwege een technische storing is de Borgbrug over het Eemskanaal voorlopig afgesloten voor het wegverkeer.…