De raadsfractie van het CDA maakt zich zorgen over de dienstverlening bij de dienst Sociale Zaken en Werk. De fractie heeft hierover vragen gesteld aan het Stadsbestuur.
Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van de klanten weinig contact heeft met hun klantmanager, of zelfs niet weet wie hun klantmanager is. De helft van de klanten geeft aan dat de dienst SOZAWE geen goed beeld heeft van de capaciteiten van de klant.
De CDA-fractie maakt zich ook zorgen over de zogenoemde e-dienstverlening. Uit een onderzoek van het tv-programma Kassa blijkt dat de gebruikers daar totaal niet tevreden mee zijn.
In het programma NOS Gronings gas: toen, nu, straks duikt Winfried Baijens begin december in…
Terra MBO in Groningen heeft sinds afgelopen vrijdag een nieuwe Nederlands Kampioen binnen de gelederen.…
Qbuzz introduceert volgende week maandag buslijn 110, een directe verbinding in de spits tussen Assen…
Een klein appartement of studio kopen in Groningen is relatief prijzig in vergelijking met andere…
Boa’s, burgemeester Koen Schuiling en de (toenmalige) minister waren er niet blij mee, maar een…
Het International Welcome Center North (IWCN) in Groningen viert deze maand zijn 10-jarig bestaan. Ale…