De raadsfractie van het CDA maakt zich zorgen over de dienstverlening bij de dienst Sociale Zaken en Werk. De fractie heeft hierover vragen gesteld aan het Stadsbestuur.
Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van de klanten weinig contact heeft met hun klantmanager, of zelfs niet weet wie hun klantmanager is. De helft van de klanten geeft aan dat de dienst SOZAWE geen goed beeld heeft van de capaciteiten van de klant.
De CDA-fractie maakt zich ook zorgen over de zogenoemde e-dienstverlening. Uit een onderzoek van het tv-programma Kassa blijkt dat de gebruikers daar totaal niet tevreden mee zijn.
Het is verstandig om de komende dagen een paraplu bij de hand te houden. Volgens…
In Groningen werd maandag op verschillende plekken stilgestaan bij de start van de campagne 'Orange…
Het Jonge Harten Festival, dat afgelopen week in de stad plaatsvond, heeft 6.000, vooral jonge,…
Op Groningen Airport Eelde heeft afgelopen week een grootschalige oefening plaatsgevonden. Verschillende instanties moesten bij…
De fracties van VVD en Partij voor het Noorden maken zich zorgen over het aantal…
Het KNMI waarschuwt voor zware windstoten op woensdag. Voor de provincie Groningen is er een…