foto: Roel Breet
De raadsfractie van het CDA maakt zich zorgen over de dienstverlening bij de dienst Sociale Zaken en Werk. De fractie heeft hierover vragen gesteld aan het Stadsbestuur.
Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van de klanten weinig contact heeft met hun klantmanager, of zelfs niet weet wie hun klantmanager is. De helft van de klanten geeft aan dat de dienst SOZAWE geen goed beeld heeft van de capaciteiten van de klant.
De CDA-fractie maakt zich ook zorgen over de zogenoemde e-dienstverlening. Uit een onderzoek van het tv-programma Kassa blijkt dat de gebruikers daar totaal niet tevreden mee zijn.
Een groep Duitse hooligans toog vrijdag door het centrum van Groningen. Ze ontvouwden op de…
Bewoners van de 'kabouterhuisjes' aan de Van Oldenbarneveltlaan 8 t/m 28 en Borgwal 100 t/m…
Een 40-jarige man uit Groningen kreeg vrijdag een celstraf van vier maanden opgelegd, omdat hij…
De gemeente Groningen vervangt de komende weken het asfalt op verschillende middengeleiders in Lewenborg door…
Nova Tech Lycurgus heeft Dennis Borst, commercieel manager bij de Groningse volleybalclub, toegevoegd als speler…
Kledingbank De Zeecontainer aan de Pop Dijkemaweg viert vrijdag haar tienjarig bestaan met een feestelijk…