Categorieën: Nieuws

Marketingprofessor wint prijs voor artikel uit 2003

Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.

Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.

De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.

Menno van Duinen

Recente berichten

Thermometer schiet zondag omhoog, warmste novembernacht ooit lijkt in aantocht

Wie van de twee komende weekenddagen de standen op de thermometer naast elkaar legt, denkt…

7 uur geleden

Nederlaag PKC’83/Team Amoeri, Drs. Vijfje wint bekerderby

PKC'83/Team Amoeri heeft vrijdagavond in Amsterdam met 5-1 verloren van OS Lusitanos. (meer…)

7 uur geleden

Beginnende schrijvers in Groningen kunnen zich nog aanmelden voor LetterenStipendium

Beginnende schrijvers in Groningen kunnen zich tot volgende week zondag aanmelden voor het LetterenStipendium 2025.…

8 uur geleden

Zuidelijke ringweg komend weekend deels afgesloten voor werkzaamheden

De zuidelijke ringweg is komend weekend afgesloten tussen het Julianaplein en de Europaweg voor verkeer…

9 uur geleden

Rechter moet nog oordelen over Skaeve Huse, maar eerste spades gaan over twee weken wel de grond in

Hoewel er nog een beroepszaak loopt bij de rechtbank, wil het college hoe dan ook…

9 uur geleden

Speelplekken Oranjebuurt krijgen nieuwe inrichting

De speeltuin aan de Prinsesseweg en de kleinere speelplekken aan de J.W. Frisostraat en de…

10 uur geleden