Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.
Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.
De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.
De koude en mistige zaterdag wordt gevolgd door een iets minder mistroostige zondag. Oudejaarsavond lijkt…
Een bestelbus heeft zaterdag aan het eind van de middag vlam gevat bij een tankstation…
Het NK Allround en Sprint in Heerenveen lijkt dit weekend bij de mannen een Gronings…
Het nummer ‘Teamleider' van de Groningse punkband Taxitaxi is verkozen tot het Beste Nummer van…
Haast iedere makelaar is actief op Funda of sociale media met foto's of filmpjes, maar…
De Groninger schaatser Chris Huizinga staat na de eerste dag van het NK Allround in…