Categorieën: Nieuws

Marketingprofessor wint prijs voor artikel uit 2003

Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.

Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.

De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.

Menno van Duinen

Recente berichten

Promotiedagen van start in Martiniplaza

Dinsdagochtend gingen de Promotiedagen in Martiniplaza weer van start. Hier komen ondernemers uit het noorden…

51 minuten geleden

Achttien maanden cel en tbs geëist tegen Stadjer voor dagenlange mishandeling ex-vriendin

Een 22-jarige man uit Groningen wordt verdacht van ernstige mishandeling en poging tot doodslag van…

1 uur geleden

Jonge liberalen en socialisten uit Stad kijken samen verkiezingen in VS: ‘Moeten elkaar de hand kunnen blijven schudden’

De Groningse afdelingen van de JOVD en de Jonge Socialisten zijn het politiek gezien op…

1 uur geleden

NOS maakt speciaal programma over zestig jaar gaswinning in Groningen

In het programma NOS Gronings gas: toen, nu, straks duikt Winfried Baijens begin december in…

3 uur geleden

Student Thijs van Terra in Stad is Nederlands kampioen ploegen

Terra MBO in Groningen heeft sinds afgelopen vrijdag een nieuwe Nederlands Kampioen binnen de gelederen.…

3 uur geleden

Nieuwe spitsbus tussen Assen en Stad: ‘Scholieren en studenten kunnen kwartier langer in bed blijven liggen’

Qbuzz introduceert volgende week maandag buslijn 110, een directe verbinding in de spits tussen Assen…

3 uur geleden