Groningen heeft de Nationale Citymarketing Trofee 2013 gewonnen voor gemeenten boven de 100.000 inwoners. De prijs werd maandagavond uitgereikt in Rotterdam. De jury prijst Groningen voor het feit dat het zich niet laat leiden door de waan van de dag.
De citymarketing is volgens de jury al jaren consistent met de slogan ‘Er gaat niets boven Groningen’. Ook scoort Groningen op het gebied van de social media. Groningen moest het in de finale opnemen tegen Eindhoven en Den Haag. De steden moesten zich op het Nationaal Congres Citymarketing presenteren en onderwerpen aan een vragenronde.
Het is de vierde keer dat de trofee wordt uitgereikt. In de categorie gemeenten onder de 100.000 inwoners won Veenendaal.
Amerikanen gaan dinsdag naar de stembus voor de presidentsverkiezingen. Groningse Amerikanen volgens de verkiezingen op…
Het KNMI waarschuwt dinsdagavond voor dichte mist. Voor de provincie Groningen is een 'code geel'…
Het Martini Ziekenhuis en Procap uit de gemeente Groningen zijn verkozen tot de beste Groene…
Verkenner Peter den Oudsten (PvdA) heeft Maarten Ruys gevraagd als tweede verkenner in de zoektocht…
Festival Swingin' Groningen dreigt na ruim dertig jaar te verdwijnen. Uit de cultuurnota blijkt dat…
Dinsdagochtend gingen de Promotiedagen in Martiniplaza weer van start. Hier komen ondernemers uit het noorden…