Categorieën: Nieuws

Gemeente zet beste mensen achter de telefoon

De gemeente zet zijn beste medewerkers achter de telefoon en het beantwoorden van de e-mail. Dat zegt gemeentesecretaris Maarten Ruys in een interview op e-overheid.nl.

“Ik wil geen Klantcontact Centrum in termen van een call center,” aldus Ruys. “Ik wil juist een kwaliteitscentrum aan de voorkant hebben zitten dat gelijk het goede antwoord heeft als er vragen zijn over bijvoorbeeld een Wmo-uitkering, een paspoort of over ingewikkelde zaken.”

E-overheid.nl is een site die kenniswisseling over de totstandkoming van de ‘elektronische overheid’ stimuleert.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • het fenomeen callcenter ("vlotte babbelaars gezocht") begint langzaam aan ook wel een plaag te worden. zo'n 10% van alle vacatures is afkomstig van callcenters.

Recente berichten

“Woensdagochtend kans op hardnekkige mist, komende dagen grijs en waterkoud”

In de ochtenduren is er woensdag kans op hardnekkige mist. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis is…

29 minuten geleden

St. Mirren wijst Kevin van Veen de deur, spits keert per direct terug bij FC

Het Schotse avontuur van Kevin van Veen is afgelopen. Op sociale media laat St. Mirren…

53 minuten geleden

Donar verliest ook vierde duel in ENBL

De basketballers van Donar hebben dinsdagavond de uitwedstrijd in de European North Basketball League tegen…

2 uur geleden

Plaquette geplaatst in gevel nieuwbouwwoningen in Haren

In de gevel van vier nieuwbouwwoningen aan de Molenkampsteeg in Haren is een plaquette geplaatst…

2 uur geleden

Groningse Amerikanen volgen verkiezingen op de voet: “Energiedrankjes staan klaar”

Amerikanen gaan dinsdag naar de stembus voor de presidentsverkiezingen. Groningse Amerikanen volgens de verkiezingen op…

3 uur geleden

KNMI waarschuwt voor dichte mist

Het KNMI waarschuwt dinsdagavond voor dichte mist. Voor de provincie Groningen is een 'code geel'…

4 uur geleden