De gemeente zet zijn beste medewerkers achter de telefoon en het beantwoorden van de e-mail. Dat zegt gemeentesecretaris Maarten Ruys in een interview op e-overheid.nl.
“Ik wil geen Klantcontact Centrum in termen van een call center,” aldus Ruys. “Ik wil juist een kwaliteitscentrum aan de voorkant hebben zitten dat gelijk het goede antwoord heeft als er vragen zijn over bijvoorbeeld een Wmo-uitkering, een paspoort of over ingewikkelde zaken.”
E-overheid.nl is een site die kenniswisseling over de totstandkoming van de ‘elektronische overheid’ stimuleert.
In de ochtenduren is er woensdag kans op hardnekkige mist. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis is…
Het Schotse avontuur van Kevin van Veen is afgelopen. Op sociale media laat St. Mirren…
De basketballers van Donar hebben dinsdagavond de uitwedstrijd in de European North Basketball League tegen…
In de gevel van vier nieuwbouwwoningen aan de Molenkampsteeg in Haren is een plaquette geplaatst…
Amerikanen gaan dinsdag naar de stembus voor de presidentsverkiezingen. Groningse Amerikanen volgens de verkiezingen op…
Het KNMI waarschuwt dinsdagavond voor dichte mist. Voor de provincie Groningen is een 'code geel'…
Bekijk reacties
het fenomeen callcenter ("vlotte babbelaars gezocht") begint langzaam aan ook wel een plaag te worden. zo'n 10% van alle vacatures is afkomstig van callcenters.