De kinderziekten van de nieuwe Stadjerspas zijn grotendeels opgelost. Dat zegt het stadsbestuur. Er is extra personeel ingezet om de vele klachten op te lossen. De Stadjerspas is vanaf dit jaar omgezet in een website. Dat moest volgens B&W met teveel haast worden gedaan, waardoor er tal van dingen fout zijn gegaan.
Zo konden sommige klanten niet inloggen of kregen ze verkeerde kortingsbonnen. Ook werd de informatie door bijvoorbeeld de Stips, niet altijd goed aangeleverd of stond de informatie op de verkeerde plaats. Ook was de beveiliging niet helemaal op orde.
Volgens de gemeente zijn de technische problemen inmiddels opgelost en is de automatisering verbeterd. In de maand januari is de Stadjerspas 1338 keer bezocht en er zijn 325 kortingsbonnen besteld.
Het busverkeer in Hoogkerk is het doelwit geworden van vervelend kattenkwaad: de afgelopen weken hebben…
De politie heeft vier personen aangehouden naar aanleiding van de ongeregeldheden rond de wedstrijd FC…
Het Groningse gemeentebestuur was in eerste instrantie niet van plan om, na de hausse aan…
Samen zijn en naar elkaar omzien. Met die gedachte organiseert het Leger des Heils jaarlijks…
Afgelopen nacht is het flink uit de hand gelopen aan de Oude Ebbingestraat in de…
De Fietsersbond is bezorgd over het proces rond de tijdelijke vervanging voor de Gerrit Krolbrug…