Bij de gemeente Groningen zijn het afgelopen jaar in totaal 297 klachten binnengekomen. Dat zijn er 37 minder dan het jaar ervoor.
De daling heeft deels te maken met een snellere afhandeling van klachten. Die hoeven daardoor niet meer in behandeling te worden genomen. Twee van de drie klachten gaan over een niet-correcte afhandeling. De klager vindt bijvoorbeeld dat de gemeente te laat heeft gereageerd of dat een procedure niet goed is verlopen.
Van de klachten is 88 procent binnen zes weken afgehandeld. Het aantal klachten bij de ombudsman is ook licht gedaald: van 137 naar 129.
Treinreizigers tussen Groningen en Winschoten, Veendam en Assen moeten in ieder geval tot en met…
Sinterklaas en zijn pieten zijn zaterdag ook in Thesinge gearriveerd. Volgens Anita van der Veen…
De ijshockeyers van GIJS hebben zaterdagavond met 10-3 gewonnen van Smoke Eaters uit Geleen. Vijf…
De dames van De Groene Uilen hebben zaterdag een derde overwinning geboekt in de promotiedivisie…
Jenning de Boo heeft zondagochtend de tiende tijd gereden op de tweede editie van de…
Inwoners van Onnen kunnen hun visie op verkeersstromen in hun dorp delen. Woensdagavond organiseert de…
Bekijk reacties
Goed nieuws. Complimenten voor de gemeente!
(dat mag ook wel eens in plaats van dat eeuwige gezeik).
MarcS,
hoe smaakte de traktatie n.a.v. dit "succes"?
Het heeft ook geen zin om een klacht in te dienen omdat deze bij de gemeente bijna altijd ongegrond verklaart wordt.