Bij de gemeente Groningen zijn het afgelopen jaar in totaal 297 klachten binnengekomen. Dat zijn er 37 minder dan het jaar ervoor.
De daling heeft deels te maken met een snellere afhandeling van klachten. Die hoeven daardoor niet meer in behandeling te worden genomen. Twee van de drie klachten gaan over een niet-correcte afhandeling. De klager vindt bijvoorbeeld dat de gemeente te laat heeft gereageerd of dat een procedure niet goed is verlopen.
Van de klachten is 88 procent binnen zes weken afgehandeld. Het aantal klachten bij de ombudsman is ook licht gedaald: van 137 naar 129.
De verkoop van vuurwerk is deze zaterdag begonnen. In de gemeente Groningen mag ook komende…
Het wordt een fris en bewolkt weekend in Groningen, gevolgd door een zachte maar natte…
Donar heeft de laatste wedstrijd van dit kalenderjaar gewonnen. Gemakkelijk ging het vrijdagavond niet in…
Op de Laan 1940 - 1945 (N370) ter hoogte van de afrit Zeeheldenbuurt heeft vrijdagavond…
De competitie voor de ‘Beste Groninger Film 2024’ is vrijdag van start gegaan. Dat betekent…
Het KNMI waarschuwt opnieuw voor plaatselijke dichte mist. In Groningen kan dit tot zaterdagochtend slecht…
Bekijk reacties
Goed nieuws. Complimenten voor de gemeente!
(dat mag ook wel eens in plaats van dat eeuwige gezeik).
MarcS,
hoe smaakte de traktatie n.a.v. dit "succes"?
Het heeft ook geen zin om een klacht in te dienen omdat deze bij de gemeente bijna altijd ongegrond verklaart wordt.