Categorieën: Nieuws

Slimme publiciteitsstunt of foutje supermarkt

Supermarktketen Albert Heijn heeft op diverse plekken in de Groninger binnenstad Friestalige reclameborden opgehangen.

Volgens het concern gaat het om een foutje. Feit is dat er inmiddels in de regionale en landelijke pers gratis publiciteit is voor de vreemde reclameactie van de grootgrutter.

De posters worden volgens Albert Heijn binnenkort vervangen door borden met Nederlandstalige tekst. Op Twitter heeft de supermarkt inmiddels wel een Groningse tekst gezet.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • That does it.

    Na hun politieke standpuntiname mbt Zwarte Piet, nu dit geintje? Ga mooi naar de Jumbo. Iets verder, maar een zoveel fijnere winkel.

    Moi

Recente berichten

Groningse gemeenteraad roept op tot volledig stopzetten gaswinning

De gemeenteraad van Groningen heeft met grote meerderheid een motie aangenomen waarin het kabinet wordt…

4 uur geleden

FC Groningen uit bekertoernooi geknikkerd na 3-1 nederlaag tegen AZ

FC Groningen heeft woensdagavond verloren van AZ in het AFAS stadion in Alkmaar. De Groningers…

4 uur geleden

Geen uitzondering voor bakfiets bij milieustraat

Een gratis lading grofvuil wegbrengen met een  (elektrische) bakfiets blijft formeel gelijk aan een lading…

5 uur geleden

Horeca, cultuur, groen of sport? Stad gaat prijsvraag uitschrijven voor invulling huidig busstation

Het huidige busstation in Groningen moet na de verplaatsing van de bussen naar de zuidkant…

5 uur geleden

Dit is volgens Groningse jongeren het belangrijkste doel van de Economische Agenda Nij Begun

Leefomgeving staat op nummer één. Dat blijkt uit de Tienskipdag van 16 december, georganiseerd met…

6 uur geleden

Donderdag begint zacht, eind van de week kans op hagel en natte sneeuw

De zachtere temperaturen blijven nog even bij ons. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis begint donderdag mild,…

7 uur geleden