Categorieën: Nieuws

Slimme publiciteitsstunt of foutje supermarkt

Supermarktketen Albert Heijn heeft op diverse plekken in de Groninger binnenstad Friestalige reclameborden opgehangen.

Volgens het concern gaat het om een foutje. Feit is dat er inmiddels in de regionale en landelijke pers gratis publiciteit is voor de vreemde reclameactie van de grootgrutter.

De posters worden volgens Albert Heijn binnenkort vervangen door borden met Nederlandstalige tekst. Op Twitter heeft de supermarkt inmiddels wel een Groningse tekst gezet.

FacebookFacebookXXLinkedInLinkedInWhatsAppWhatsAppCopy LinkCopy LinkEmailEmail
AddThis Website Tools
Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • That does it.

    Na hun politieke standpuntiname mbt Zwarte Piet, nu dit geintje? Ga mooi naar de Jumbo. Iets verder, maar een zoveel fijnere winkel.

    Moi

Recente berichten

Dubbel gevoel bij fractie GroenLinks over kernafvalbesluit in Tweede Kamer

Dat een meerderheid van de Tweede Kamer dinsdag ingestemd heeft om geen kernafval op te…

30 minuten geleden

Winkeldieven proberen voor honderden euro’s aan parfum weg te nemen, één aanhouding

Dankzij oplettende beveiligers kon dinsdag aan het einde van de middag een winkeldief in de…

1 uur geleden

50.000ste bezoeker voor Van Gogh-tentoonstelling in Groninger Museum

Het Groninger Museum heeft deze dinsdag de 50.000ste bezoeker van de tentoonstelling Hoe Van Gogh…

4 uur geleden

Winkeliers en bewoners willen af van bezorgzaken Nieuwe Ebbingestraat

Racende scooters, donkere ruiten en weinig aantrekkelijke winkels. Dat is het beeld dat je ziet…

4 uur geleden

Stadspartij raakt plekje kwijt in gemeenteraad: René Staijen neemt zetel Mariska Sloot over als éénmansfractie

De Stadspartij 100% voor Groningen heeft vanaf komende woensdag geen vier, maar drie zetels in…

5 uur geleden

Partij voor het Noorden wil alsnog trappen tussen fietspad en fietsbrug over spoor bij De Hoogte

Als het aan de Partij voor het Noorden ligt, worden alsnog trappen voor voetgangers aangelegd…

6 uur geleden