Categorieën: Nieuws

Slimme publiciteitsstunt of foutje supermarkt

Supermarktketen Albert Heijn heeft op diverse plekken in de Groninger binnenstad Friestalige reclameborden opgehangen.

Volgens het concern gaat het om een foutje. Feit is dat er inmiddels in de regionale en landelijke pers gratis publiciteit is voor de vreemde reclameactie van de grootgrutter.

De posters worden volgens Albert Heijn binnenkort vervangen door borden met Nederlandstalige tekst. Op Twitter heeft de supermarkt inmiddels wel een Groningse tekst gezet.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • That does it.

    Na hun politieke standpuntiname mbt Zwarte Piet, nu dit geintje? Ga mooi naar de Jumbo. Iets verder, maar een zoveel fijnere winkel.

    Moi

Recente berichten

Pettendief (18) uit Groningen aangehouden op Amsterdamse Wallen

In het Wallengebied in Amsterdam is afgelopen donderdagavond een Groninger (18) op heterdaad betrapt terwijl…

24 minuten geleden

Kunst ‘stelen’ van het Groninger Museum? Vrijdag mochten Stadjers het proberen

Het Groninger Museum maakte vrijdag zijn volledige collectie online toegankelijk. Meer dan 35.000 kunstwerken zijn…

41 minuten geleden

Fietser raakt zeer ernstig gewond bij ongeluk met vuilniswagen in De Wijert

Op de Bordewijklaan in de Wijert vond vrijdagmiddag een ernstig ongeluk plaats. Een fietser raakte…

2 uur geleden

Veranderingen op WinterWelVaart: minder ruimte, dus nieuwe locaties

De 17e editie van WinterWelVaart brengt veranderingen met zich mee. Vanwege de defecte Visserbrug meren…

2 uur geleden

Groninger Kamerleden woest dat NAM niet meer voor leefbaarheid betaalt: ‘Hard aanpakken’

Kamerleden Sandra Beckerman (SP) en Julian Bushoff (GL-PvdA) zijn woest, nu duidelijk is dat de…

3 uur geleden

Chocoladerepen, ansichtkaarten en bezoekjes van wethouders tijdens Dag van de Ondernemer

Het is de Dag van de Ondernemer. Ook in Groningen gaat dat niet onopgemerkt voorbij. Gastvrij…

3 uur geleden