Diverse klanten van Ziggo hebben toch problemen ondervonden met de overgang naar het netwerk van UPC.
Enkele oude digitale TV ontvangers van Ziggo zijn niet berekend op het nieuwe UPC signaal. Het gevolg is dat sommige kanalen spontaan verspringen en zenders niet te zien zijn.
Door contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo wordt voor een passende oplossing gezorgd.
De politie is opzoek naar vier personen die mogelijk betrokken zijn bij een incident in…
Straatboer Steven heeft afgelopen vrijdag bloembollen langsgebracht bij twintig Groningse huurders die afgelopen jaar hun…
De komende dagen schommelt de temperatuur tussen 6 en 8 graden. Het wordt voornamelijk een…
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag drie mensen aangehouden na een…
Donar heeft zondagmiddag in Zwolle goede zaken gedaan door het hoger geklasseerde Landstede Hammers te…
Zondagmiddag zijn een auto en scooter op elkaar gebotst op de kruising Oostersingel/W.A. Scholtenstraat in…
Bekijk reacties
Krijg je van ziggo dan gratis een nieuwe TV ?
Nee zo werkt dat niet in Nederland.
Ziggo zal eerst een eigen onderzoeksteam instellen.
Die kan dan het eigen vlees keuren.
Als je niet kunt bewijzen dat zij fout zitten.
Hoeven zij geen schade te betalen.
Het blijft Nederland!
Wat een passende oplossing. Toen ze zijn overgegaan deed mijn interactieve tv niet meer. Ging spontaan offline. Belde erover en kreeg te horen dat het aan mijn ontvanger lag. Heb een berichtje gestuurd maar intussen had Ziggo ook vermeld bij storingen dat er een probleem met interactieve tv was.Kreeg een antennekabel gratis want het zou ineens aan mijn kabels liggen maar toen was het probleem bij Ziggo al opgelost. Maar EPG werkt nog steeds niet en ik vind het niet meer als terecht dat er dan recht is op compensatie. EPG werkt al niet meer sinds 30 januari. Heb daar ook een berichtje over gestuurd maar daar krijg je gewoon geen antwoord op van Ziggo dus passende oplossing???? Echt niet. Compensatie is voor iedereen pas een oplossing want je betaald wel voor het hele pakket maar je krijgt niet het hele pakket.
De oplossing is concurrentie.
Stop de fusies.
Geldt voor mensiz, ziggo, etc.
Opsplitsen die grote bedrijven!
Power to the people.
De klant weer koning!
Het is werkelijk een drama en vet irritant! SBS6 laat blokjes zien. De regionale zenders continue blokjes en ook het uitvallen van geluid. Vanavond besteed VARA Kassa op NPO1 ook aandacht aan deze overgang. Het regent klachten bij Ziggo.
Ik heb nergens last van. Kijk dan ook geen SBS. Zoals een recht geaarde socialist betaamt.
Een echte socialist is een optimist!
Kameraad Marc is daarvan het levende bewijs!
Kijkt met regelmaat 'Hart van Nederland' Marc, zodat ik gefundeerd kan antwoorden op dit forum. Als één van de media. Van alle kanten belicht ;-)
Nou, blij dus dat ik nog analoog kijk. Geen problemen, geen nieuwe instellingen, hoef nix te doen :-)
En met 26 zenders heb ik wel genoeg te zien, hoor. En er is nog zoveel ander leuks : kranten, tijdschriften en boeken lezen ( heerlijk op papier), hardlopen, tennissen, wandelen,communiceren/converseren, schaken, en oh ja de computer.En binnenkort 's avonds ontspannen in de tuin zitten naar de lucht kijken en de vogels luisteren, lekker ademen.
Excusez, 'k liet mij even gaan.....
beste Robert, wat doe jij hier dan op
Tv kijken is leuk en als het stopt krijg je afkik verschijnselen.
Met de komst van ziggo heb ik de tv afgeschaft.
Men maakte een fout en daar moest ik over bellen.
Dat kostte toendertijd ca 50cent per minuut.
Een half uur in de wachtrij.
Afgeschaft!
Radio voldoet prima en sinds 2010 heb ik internet.
Eerst via vodafoon een abbonnement.
Toen dat afliep was het vrijwel onmogelijk om van
mijn bijgeleverde pc verzekering af te komen.
Dat was van de belcompany.
Daar kom ik ook nooit weer.
Nu met een smartfoon via t mobile en de foonhous.
Dat abb bevalt en loopt tot sept.
Ik heb de tv nooit gemist.
En ziggo ook niet net als essent die ik heb ingeruild voor eneco!
Mijn tip: blijf switchen!
Geen klachten hier, het overzetten was in een paar minuten gepiept en prima ontvangst (Humax IRHD-5000C decoder).
Al paar keer gebeld met ziggo.
Het antwoord is standaard, het lig aan de binnenhuis kabel.
Onzin Ziggo die is honderd procent in orde, te horen gekregen door een monteur van ZIGGO.
Kijk dan nog eens naar de stekkers.
Is dat plastic ?
Zoja, is de kabel lek. Ja, voor hoogfrequent
is zo'n kabel dan lek.
Vooral als het haakse stekkers zijn.
Je kunt beginnen met die stekker geheel in
aluminiumfolie te wikkelen. (behalve de voor-
zijde natuurlijk).
Misschien is het probleem dan opgelost.
De folie moet wel contact maken met de ring
van de stekker, resp. de afscherming van de
kabel.
Ja mooi en aardig.
Hoogfrequent of niet.
Mensen hebben een abonnement.
Recht op een goed produkt.
En ziggo is verplicht om te leveren.
Straks moet je een heel nieuw huis kopen
omdat een aannemer kozijnen levert die niet passen.
Het lijkt de nam wel die ziggo!
Stem op provinciale partijen!
Het was bij mij ook in een paar minuten tijd allemaal geregeld. Vooraf zag ik een hoop problemen, maarhet was kinderlijk eenvoudig.
Wanneer mensen ontevreden zijn dan kunnen ze toch altijd naar een andere aanbieder overstappen? Ziggo is niet de enige organisatie die tv-signalen aanbiedt.
Heeft een insteekmodule. Deze is alleen te gebruiken in combinatie met Ziggo .. Kosten destijds 79 euro.
Heeft een Samsung HD recorder. Deze is alleen te gebruiken in combinatie met Ziggo .. Kosten 235 euro + smartcard 29.=
Maar bedankt voor de tip Jack. We wisten niet dat dit kon, overstappen! Alsof je het erom doet, dergelijke reacties uitlokken! Bovendien heeft Ziggo monopolie op de kwaliteit, als enige leverancier op de kabel!
Steenkolen voor de kachel worden inmiddels ook niet meer huis aan huis bezorgd.
En de ontwikkelingen in de digitale sector gaan nog een beetje sneller. Ooit een bepaald apparaat gekocht hebben houdt geen garantie in dat dat apparaat altijd goed werkt wanneer de techniek door wordt ontwikkelt.
Andere leveranciers van tvsignalen doen het ook niet slecht. Er zijn vele mogelijkheden om op een fatsoenlijke manier tv te kijken.
Verder is het natuurlijk ook niet slecht om af en toe een goed boek te lezen of naar de bioscoop of theater te gaan.
Zucht! Dieptriest je reactie!
Nou Sjoerd wij kunnen ons wel vinden in Jack zijn standpunt!
Ook dommig dus! Dit betreft een techniek als eenzijdig! Als ik een DVD recorder koop, weet ik dat tzt deze techniek gaat veranderen in een HD recorder. Dit is ook daadwerkelijk, gebeurt. Het betekent niet dat mijn DVD recorder daarentegen waardeloos is geworden. In het geval van Ziggo, kan je niet zomaar overstappen. Je geïnvesteerde apparatuur mbt deze netwerkbeheerder zal onmiddellijk staken. Derhalve waardeloos. Tenzij je een goed gevulde portemonnee hebt. En die hebben jullie , blijkt uit jullie neoliberale theorie!
@Sjoerd
Jammer dat je niets te melden hebt.
" beste garagehouder mijn nieuwe uitlaat hangt los bij de cilinders en maakt gigantisch lawaai"
" ja meneer het is een hoogfrekwente dieseluitlaat en u heeft een benzinemotor".
"Wat moet ik doen garageman"?
" dan mot u er even een dieselblok ingooien"!
Eindelijk liep het na jaren problemen goed met Ziggo.
Helaas de overgang is mislukt. TV ging een dag eerder op zwart. Heb alle smoesjes gehoord die ik jaren geleden ook hoorde. De coax kabel. Ach altijd de schuldige. Ziggo treft noott blaam. En een hulp pas 18 maart kan de monteur komen. Waar blijven de jonge stoere mensen met een eigen organisatie die kan concureren.?