De financiële problemen bij V&D en Blokker zijn deels te wijten aan online activiteiten. Steeds vaker zoekt en koopt de consument de producten via het internet.
Het bestaansrecht van een echte winkel staat daardoor flink onder druk. Toch kunnen een online en een echte onderneming elkaar goed versterken. E-marketing expert Erik Boomsma heeft een bedrijf opgericht dat andere bedrijven ondersteunt in online activiteit.
Hij vindt dat het essentieel is dat een traditioneel warenhuis als de V&D goed zichtbaar is op het internet.
'Het Landgoed'. Dat is de titel van het nieuwste boek van de Stadse schrijver Sander…
Vanaf 2030 moet een groot deel van de riolering in de gemeente vervangen worden. Dit…
Feest was het vrijdag bij kledingbank De Zeecontainer. Al vijftien jaar bezoekt dezelfde hulpsinterklaas daar…
In de Folkingestraat zijn de afgelopen periode diverse vernielingen gepleegd. Voor het CDA is het…
In het journalistieke onderzoeksprogramma Argos (VPRO) wordt zondagavond aandacht besteed aan de overlast die veroorzaakt…
Na een koude week met winterse buien lijkt het zondag met 16 graden wel voorjaar.…
Bekijk reacties
Sinds wanneer is Erik expert?hij heeft slechts 3 jaar werk ervaring op dit gebied en heeft sinds januari 2015! een eigen bureautje genaamd e-simple.En dan gaat Eric ook nog nog eens open deuren intrappen,want deze conclusie's hebben echte experts allang en breed gepubliceerd.
Lijkt veel op een acquisitie-poging van Erik. Een ondernemer die een kans ruikt.