De financiële problemen bij V&D en Blokker zijn deels te wijten aan online activiteiten. Steeds vaker zoekt en koopt de consument de producten via het internet.
Het bestaansrecht van een echte winkel staat daardoor flink onder druk. Toch kunnen een online en een echte onderneming elkaar goed versterken. E-marketing expert Erik Boomsma heeft een bedrijf opgericht dat andere bedrijven ondersteunt in online activiteit.
Hij vindt dat het essentieel is dat een traditioneel warenhuis als de V&D goed zichtbaar is op het internet.
De komende dagen zien we weinig verandering in het weer: de zon is vrijwel onzichtbaar…
Een 38-jarige vrouw uit Groningen is in de nacht van dinsdag op woensdag aan de…
De hulpdiensten zijn dinsdagavond uitgerukt naar de Tasmantoren in de Stad. Dat meldt RTV Noord.…
De hulpdiensten zijn dinsdagavond uitgerukt voor een incident langs de N360 bij Ten Post. Een…
Zondag 22 december hebben Stadjers Raheel Ahmed en Haris Zaman de tweede prijs binnengehaald in…
Myron Hamming, voormalig stadsdichter van Groningen, is sinds deze week Awareness Ambassadeur bij Unicef Nederland.…
Bekijk reacties
Sinds wanneer is Erik expert?hij heeft slechts 3 jaar werk ervaring op dit gebied en heeft sinds januari 2015! een eigen bureautje genaamd e-simple.En dan gaat Eric ook nog nog eens open deuren intrappen,want deze conclusie's hebben echte experts allang en breed gepubliceerd.
Lijkt veel op een acquisitie-poging van Erik. Een ondernemer die een kans ruikt.