Het juridisch loket geeft vanaf mei vooral telefonisch en online advies. Het maken van afspraak bij een vestiging is ook mogelijk.
Het Juridisch Loket stopt met het geven van juridisch advies aan de balie.Het Juridisch Loket sluit de balies om het hoge aantal klanten te kunnen blijven helpen. Algemeen directeur Jan Albert Waal: “De wachtrijen aan de telefoon en aan de balie liepen op, terwijl het Juridisch Loket met minder personeel het werk moest doen. We moeten onze middelen slim inzetten om toch zo veel mogelijk mensen te helpen.” De juristen in de vestigingen adviseren voortaan alleen nog op afspraak. Klanten hoeven niet meer onnodig lang voor onze balie te wachten.”
Het Juridisch Loket richt zich op mensen met een lager inkomen en weinig vermogen. Iedereen kan op de website www.juridischloket.nl terecht voor antwoord op een juridische vraag.. Ruim drie miljoen mensen raadplegen jaarlijks de website.
De komende dagen gaan niet droog verlopen. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis wordt het vanaf woensdag…
De vliegbewegingen op Groningen Airport Eelde veroorzaken zestig procent meer geluid dan is beloofd. Dat…
Sinterklaas heeft in Haren zijn eigen slaapkamer. Overdag kan deze slaapkamer door kinderen bekeken worden.…
In een bedrijfspand aan de Nieuwe Ebbingestraat heeft in de nacht van zaterdag op zondag…
Be Quick 1887 verloor zondagmiddag voor het eerst dit seizoen in de eerste klasse H.…
De fractie van D66 in de gemeenteraad noemt het erg goed nieuws dat er een…
Bekijk reacties
met spoed wil een afspraak
graag wil een afspraak met het juridichs loket in roermond liefs niet op maandag of woensdag
Internet, blijft moeilijk hè