De Schoenenfabriek uit Groningen kreeg zondag 12 juli in Amsterdam de Dutch Retail Experience Awards uitgereikt.
De Dutch Retail Experience Awards zijn in 2012 opgericht door Goodbrandz om vernieuwende retailers en winkelconcepten onder de aandacht te brengen en te stimuleren. In totaal zijn er prijzen in vijf verschillende categorieen uitgereikt aan winkels uit het hele land.
Daarnaast kwam de Schoenenfabriek ook als winnaar uit de bus in de categorie Best Customer Experience Award. De jury prees hen omdat ze in een verzadigde markt een totaal authentiek en verfrissend concept neerzetten. Bij de Schoenenfabriek gaat de verkoop van schoenen vergezeld van theater en events, een beleving waarin de bezoeker aan alle kanten geprikkeld wordt.
De afgelopen weken is hard gewerkt aan het herstel van landschapselementen in de Hunzezone bij…
Voorlezen tegen bezuinigingen op het hoger onderwijs en de langstudeerboete. Komende donderdagmiddag gebeurt het drie…
De bekende Groningse straatmuzikant Moti Rymarczuk, beter bekend als Moti, maakt vlak voor kerst zijn…
In januari start de sloop van panden aan de Dierenriemstraat, de eerste werkzaamheden aan de…
Mensen in stille armoede een warm kerstgevoel geven. Dat is het doel van Quiet Groningen…
De Staringstraat in de De Wijert-Noord krijgt een grondige herinrichting met meer groen en ruimte…