Kaartautomaat Noorderstation
Bedrijven in het openbaar vervoer zijn veel te snel met het geven van boetes bij incheck-problemen. Dat zegt het OV loket.
Reizigers die vergeten in te checken of dat bij een verkeerde vervoerder doen of per ongeluk uit- in plaats van inchecken, krijgen nu vaak een boete, ook al hebben ze wel degelijk betaald voor hun reis. Het OV loket vindt het verkeerd dat goedwillende reizigers worden behandeld als zwartrijders. Ze hebben immers voor hun reis betaald.
De laatste maanden komen veel klachten binnen over het boetebeleid. Het OV loket vindt dat de openbaarvervoerbedrijven dat beleid flink moeten wijzigen.
De zaalvoetbalsters van Drs. Vijfje gingen vrijdagavond in de eerste ronde van de play-offs al…
Groningen kan de komende dagen rekenen op zonnig, droog en steeds warmer weer. Koningsdag verloopt…
Vanaf 12 mei wordt het Pedaalpad in Beijum opgeknapt. Tijdens de werkzaamheden worden onder meer…
Op dinsdag 6 mei starten werkzaamheden aan de Oosterbrug. Dat levert hinder op, maar de…
Tussen de Noorderbinnensingel, de Grote Kruisstraat en de Kruissingel in het Noorderplantsoen wordt op 24…
Festiviteiten door de hele gemeente deze zaterdag (en vrijdagavond) tijdens de viering van Koningsdag in…
Bekijk reacties
Bouw een brak systeem en als het fout gaat geef je de reiziger de schuld en laat hem extra betalen.
Een goed idee om als experiment op een paar forenzenlijnen een paar maanden niet te doen? Dan kunnen we zien hoeveel inkomsten het openbaar vervoer dan misloopt!