Bedrijven in het openbaar vervoer zijn veel te snel met het geven van boetes bij incheck-problemen. Dat zegt het OV loket.
Reizigers die vergeten in te checken of dat bij een verkeerde vervoerder doen of per ongeluk uit- in plaats van inchecken, krijgen nu vaak een boete, ook al hebben ze wel degelijk betaald voor hun reis. Het OV loket vindt het verkeerd dat goedwillende reizigers worden behandeld als zwartrijders. Ze hebben immers voor hun reis betaald.
De laatste maanden komen veel klachten binnen over het boetebeleid. Het OV loket vindt dat de openbaarvervoerbedrijven dat beleid flink moeten wijzigen.
Sinterklaas is zondagmiddag feestelijk verwelkomd in de wijk Lewenborg. De Goedheiligman en zijn pieten maakten…
Kunstschilder Egbert Modderman uit de stad is dit weekend uitgeroepen tot Talent van het Jaar…
Voor de tweede klassers uit Stad die in actie kwamen was het een slechte middag,…
Donar heeft zondagmiddag in Charleroi verloren van Spirou Basket. Ondanks de steun van tientallen meegereisde…
Bij de Euroborg is het door brand getroffen koffiehokje bij het uitvak vervangen door een…
Pop-up restaurant Happietaria heeft sinds deze week haar deuren geopend aan de Henri Dunantlaan. Het…
Bekijk reacties
Bouw een brak systeem en als het fout gaat geef je de reiziger de schuld en laat hem extra betalen.
Een goed idee om als experiment op een paar forenzenlijnen een paar maanden niet te doen? Dan kunnen we zien hoeveel inkomsten het openbaar vervoer dan misloopt!