Bedrijven in het openbaar vervoer zijn veel te snel met het geven van boetes bij incheck-problemen. Dat zegt het OV loket.
Reizigers die vergeten in te checken of dat bij een verkeerde vervoerder doen of per ongeluk uit- in plaats van inchecken, krijgen nu vaak een boete, ook al hebben ze wel degelijk betaald voor hun reis. Het OV loket vindt het verkeerd dat goedwillende reizigers worden behandeld als zwartrijders. Ze hebben immers voor hun reis betaald.
De laatste maanden komen veel klachten binnen over het boetebeleid. Het OV loket vindt dat de openbaarvervoerbedrijven dat beleid flink moeten wijzigen.
Komende nachten dalen de temperaturen tot net onder het vriespunt. Rijkswaterstaat roept automobilisten op rekening…
Vrijdag begint zonnig, maar algauw trekken buien over met hagel en natte sneeuw. Het kan…
Diverse vernielingen werden afgelopen oud en nieuw aangericht aan het pand van de Poiesz in…
Het benodigde geld van de crowdfunding voor de uitvaart van de 12-jarige Gianny-Davey is binnen.…
FC Groningen zou belangstelling hebben voor Mats Seuntjes. Dat melden diverse media. (meer…)
Het Groninger Museum heeft het afgelopen jaar 166 duizend bezoekers ontvangen. Het museum kijkt dan…
Bekijk reacties
Bouw een brak systeem en als het fout gaat geef je de reiziger de schuld en laat hem extra betalen.
Een goed idee om als experiment op een paar forenzenlijnen een paar maanden niet te doen? Dan kunnen we zien hoeveel inkomsten het openbaar vervoer dan misloopt!