De Hanzehogeschool Groningen heeft 300.000 euro subsidie toegekend gekregen voor het project ‘Proof of the Pudding’ waarmee twaalf bedrijven waaronder Hooghoudt beter van hun klanten kunnen leren.
Dit project gaat door middel van onderzoek bedrijven in de foodsector in staat stellen klanten beter te betrekken bij productvernieuwing. Ondernemers zijn vooral bezig met technologie en hebben te weinig oog voor klanten en hun wensen. Er doen twaalf bedrijven mee aan het project waaronder Hooghoudt, Maallust, Van Smaak en Landjuweel.
Arno Donkersloot, directeur Hooghoudt is blij met het project: ‘De Hanzehogeschool Groningen kan nu voor me onderzoeken hoe ik zelf met een consumentenpanel zo goed mogelijk verschillende producten kan uittesten.’
De fractie van de SP heeft de afgelopen dagen taarten rondgebracht bij Groningse apotheken. Dat…
Maandagmiddag heeft een ongeval plaatsgevonden op de afrit van de N7 in de richting van…
De verlichting van de Martinitoren gaat maandagavond al aan. Dat meldt Harry de Lange, initiatiefnemer…
Aanvankelijk leek het erop dat niemand anders dan alleen de FC-supporter gewond is geraakt bij…
Kerstbomen, lampjes, slingers, kerstmannen en sneeuwpoppen: tijdens Kerst hoort het er allemaal bij. Sommige Stadjers…
Aan het Anker in Lewenborg was maandagmiddag een flinke politiemacht op de been tijdens een…