fotograaf-tieme-dekker
Het Let’s Gro festival 2016 trok ruim 10.000 bezoekers. De Hanzehogeschool won The Battle of the Schools.
Bij de ruim 120 activiteiten werd de noodzaak gevoeld om mee te denken over eigen omgeving en toekomst van de stad. De verkiezingsuitslagen in Amerika waren daarbij een extra drijfveer. Er was veel belangstelling voor de nieuwe plannen over windmolens, de inrichting van de binnenstad en de toekomstvisie voor Groningen in 2030. Online veiligheid en digitale marketing waren andere veel bezochte programmaonderdelen.
Prins Constantijn, nationaal ambassadeur van StartupDelta2020, lanceerde tijdens Let’s Gro de nieuwe masteropleiding voor ondernemerschap van de RUG en de Hanzehogeschool. In The Battle of the Schools won de Hanzehogeschool de jury- en publieksprijs met een opdracht voor PlasBossinade Advocaten.
FC Groningen heeft Atty Eelkema aangesteld als hoofdtrainer van FC Groningen Vrouwen 1. Eelkema tekent…
Van dinsdagavond 29 april tot en met vrijdagochtend 2 mei vinden op meerdere plekken rond…
Bewoners van de 'kabouterhuisjes' aan de Van Oldenbarneveltlaan 8 t/m 28 en Borgwal 100 t/m…
Tegen het einde van vorig jaar is het aantal klanten bij de Voedselbank Gemeente Groningen…
De politie krijgt de laatste tijd meer meldingen van overlast die bestuurders van crossmotoren en…
In het Noorderplantsoen staat sinds kort een zogenoemde smeerpaal, oftewel zonnebranddispenser. Daar kun je je…
Bekijk reacties
Een groot succes; ze hebben dan ook met onmiddellijke ingang de bouwactiviteiten gestaakt mbt het forum. Mijn toekomst, mijn stad.
Sjoerd Koster,
natuurlijk gaat HET MONSTRUM gebouwd worden.
Democratie geldt niet altijd voor de meerdeheid die tegen is.