De mooiste zonsopkomst, het beste restaurant, de leukste overnachting of plekken voor de nieuwste muziek. Marketing Groningen vraagt Groningers om dit te delen op de sociale media.
Dat moet gebeuren onder de hashtag #spotgroningen. Marketing Groningen hoopt dat Groningers zo de stad en provincie promoten om zo meer toeristen te trekken.
En om de Groningers te stimuleren om hun mooiste plekjes op Instagram of Twitter te zetten worden twee luchtbedden verloot.
Donar heeft zaterdagavond in een goed gevuld Martiniplaza verloren van Hubo Limburg United. De Belgen…
In een woning aan de Moesstraat heeft zaterdagavond korte tijd brand gewoed. De bewoners zijn…
De derby en klassieker tussen Velocitas 1897 en Be Quick 1887 in de eerste klasse…
Het was een beroerde zaterdagmiddag voor PKC'83 en Oranje Nassau. PKC kwam niet verder dan…
FC Groningen heeft zaterdag in het Rat Verlegh Stadion in Breda met 1-1 gelijkgespeeld tegen…
De volleyballers van Donitas zijn dichtbij het kampioenschap in de Eerste divisie A. In de…
Bekijk reacties
Het vervelende is dat ze hier dan ook komen wonen omdat Groningen prachtig is maar de stad groeit uit z'n voegen... Mooi in de rampstad blijven
Misschien moeten ze het mooie forum even op de foto zetten. En een mooi verhaal waarom het is gebouwd en waar het straks voor dient. Dat zal ongetwijfeld twijfelaars overhalen om hier te komen wonen :)
K.Vaak
HET MONSTRUM op de foto ?
Dat is het einde van de camera..
Een goed verhaal over het waarom en waarvoor is er niet !
Dat is de reden dat u er zo weinig over leest en hoort.