De mooiste zonsopkomst, het beste restaurant, de leukste overnachting of plekken voor de nieuwste muziek. Marketing Groningen vraagt Groningers om dit te delen op de sociale media.
Dat moet gebeuren onder de hashtag #spotgroningen. Marketing Groningen hoopt dat Groningers zo de stad en provincie promoten om zo meer toeristen te trekken.
En om de Groningers te stimuleren om hun mooiste plekjes op Instagram of Twitter te zetten worden twee luchtbedden verloot.
Maandagmiddag heeft een ongeval plaatsgevonden op de afrit van de N7 in de richting van…
De verlichting van de Martinitoren gaat maandagavond al aan. Dat meldt Harry de Lange, initiatiefnemer…
Aanvankelijk leek het erop dat niemand anders dan alleen de FC-supporter gewond is geraakt bij…
Kerstbomen, lampjes, slingers, kerstmannen en sneeuwpoppen: tijdens Kerst hoort het er allemaal bij. Sommige Stadjers…
Aan het Anker in Lewenborg was maandagmiddag een flinke politiemacht op de been tijdens een…
Rikus Jager, Mattias Gijsbertsen en Mirjam Pauwels leiden als (in)formateurs de onderhandelingen voor de vorming…
Bekijk reacties
Het vervelende is dat ze hier dan ook komen wonen omdat Groningen prachtig is maar de stad groeit uit z'n voegen... Mooi in de rampstad blijven
Misschien moeten ze het mooie forum even op de foto zetten. En een mooi verhaal waarom het is gebouwd en waar het straks voor dient. Dat zal ongetwijfeld twijfelaars overhalen om hier te komen wonen :)
K.Vaak
HET MONSTRUM op de foto ?
Dat is het einde van de camera..
Een goed verhaal over het waarom en waarvoor is er niet !
Dat is de reden dat u er zo weinig over leest en hoort.