FC Groningen heeft er drie shirtsponsors bij. VitaalNed, HEALTHiCHECK en Imagine Run staan de komende drie seizoenen op de achterzijde van het shirt van FC Groningen.
Het gemeenschappelijke doel van de drie Groningse organisaties is het bevorderen van een gezonde en actieve leefstijl en duurzame inzetbaarheid. Ze vervangen de uiting van HEALTH i PORT, die de afgelopen seizoenen op de rugzijde van het shirt stond.
VitaalNed zet zich in voor duurzame inzetbaarheid van werknemers en gelooft in een preventieve aanpak en leefstijlverandering. De HEALTHiCHECK is een test die gezondheid meet en mogelijke gezondheidsrisico’s in kaart brengt. Het werkt als screeningsinstrument en wordt preventief ingezet. Imagine Run wil mensen in beweging krijgen en een actieve leefstijl scheppen.
Vrijdag is het bewolkt en lokaal valt er een spatje motregen. Het wordt 11 graden…
Het Groninger Museum is in de prijzen gevallen. Het museum heeft de Museumkids Award gewonnen…
Er komt een tijdelijk fietspad tussen De Linie en de Oosterpoort. Twee andere fietsverbindingen zijn…
Het vernieuwde Forum bestaat eind november vijf jaar. Het megaproject was omstreden vanwege de kosten,…
FC Groningen oefende donderdagmiddag in Keulen tegen FC Köln, dat uitkomt in de tweede Duitse…
"Verkeersongevallen en toegenomen stress hebben ervoor gezorgd dat Groningen is gezakt van de eerste naar…
Bekijk reacties
Zegt me niks al die Sponsors. Vroeger stond er Pioneer of Aegon op de shirts. Dat waren namen. Tot vorig jaar Essent. Als je al een subsponsor op het shirt zit laat dan Marketing Groningen het sponsoren met "Er gaat niets boven Groningen"