FC Groningen heeft er drie shirtsponsors bij. VitaalNed, HEALTHiCHECK en Imagine Run staan de komende drie seizoenen op de achterzijde van het shirt van FC Groningen.
Het gemeenschappelijke doel van de drie Groningse organisaties is het bevorderen van een gezonde en actieve leefstijl en duurzame inzetbaarheid. Ze vervangen de uiting van HEALTH i PORT, die de afgelopen seizoenen op de rugzijde van het shirt stond.
VitaalNed zet zich in voor duurzame inzetbaarheid van werknemers en gelooft in een preventieve aanpak en leefstijlverandering. De HEALTHiCHECK is een test die gezondheid meet en mogelijke gezondheidsrisico’s in kaart brengt. Het werkt als screeningsinstrument en wordt preventief ingezet. Imagine Run wil mensen in beweging krijgen en een actieve leefstijl scheppen.
Volgende week, op tweede kerstdag, organiseren Dagmar Slump en Anna Smits voor het derde jaar…
Een 25-jarige man uit Groningen is veroordeeld tot veertig maanden celstraf wegens meermalen poging tot…
Bij een aanrijding donderdagmiddag rond 13.45 uur op de westelijke ringweg zijn één of meerdere…
Woningeigenaren moeten vanaf 1 januari verplicht melden wanneer en voor hoeveel nachten hun woning aan…
De RUG staat in de Keuzegids Universiteiten 2025 op de derde plek van beste brede…
Het aantal WW-uitkeringen in Groningen is in november gedaald, na een aantal maanden met een…
Bekijk reacties
Zegt me niks al die Sponsors. Vroeger stond er Pioneer of Aegon op de shirts. Dat waren namen. Tot vorig jaar Essent. Als je al een subsponsor op het shirt zit laat dan Marketing Groningen het sponsoren met "Er gaat niets boven Groningen"