Vanaf komend seizoen prijkt het logo van Allure Energie op de achterzijde van de shirts van FC Groningen. De partijen zijn vrijdag een verbintenis aangegaan voor de komende twee seizoenen.
Het in het Drentse Beilen gevestigde bedrijf zit, naar eigen zeggen, in een gezonde groeifase en heeft daarom besloten de samenwerking met de Groningse voetbalclub te intensiveren. Peter Herder, directeur van Allure Energie, heeft ook een persoonlijke band met de club: “Als kind ging ik jarenlang met mijn vader en zus naar de wedstrijden in het Oosterpark. Dat zijn mooie momenten geweest en die koester ik”.
Ook commercieel directeur Robbert Klaver van FC Groningen is trots op de nieuwe aanwinst:“Het mooiste is de grote investering die Allure bereid is te doen met voordelen voor onze supporters. Samen met Allure Energie gaan we voor een voetbalseizoen vol energie!”
Het aantal uitkeringen in de provincie Groningen is in oktober toegenomen. De stijging luidt een…
Tot en met zondag is het buiten niet bepaald lekker vertoeven in Groningen. Waterkoud en…
Een oproep om het Aurora Festival alsnog jaarlijks van een subsidiebedrag van 50.000 euro te…
De laatste jaren voor DOT aan de Vrydemalaan hebben geslagen. Uiterlijk in 2027 verdwijnt het…
De vier eersteklassers uit Groningen bereikten deze week zonder problemen de derde ronde van de…
Zaterdag werd Sinterklaas al begroet in het centrum van Groningen en in Hoogkerk. Maar de…