Vanaf komend seizoen prijkt het logo van Allure Energie op de achterzijde van de shirts van FC Groningen. De partijen zijn vrijdag een verbintenis aangegaan voor de komende twee seizoenen.
Het in het Drentse Beilen gevestigde bedrijf zit, naar eigen zeggen, in een gezonde groeifase en heeft daarom besloten de samenwerking met de Groningse voetbalclub te intensiveren. Peter Herder, directeur van Allure Energie, heeft ook een persoonlijke band met de club: “Als kind ging ik jarenlang met mijn vader en zus naar de wedstrijden in het Oosterpark. Dat zijn mooie momenten geweest en die koester ik”.
Ook commercieel directeur Robbert Klaver van FC Groningen is trots op de nieuwe aanwinst:“Het mooiste is de grote investering die Allure bereid is te doen met voordelen voor onze supporters. Samen met Allure Energie gaan we voor een voetbalseizoen vol energie!”
Donar heeft zondagmiddag in Zwolle goede zaken gedaan door het hoger geklasseerde Landstede Hammers te…
Zondagmiddag zijn een auto en scooter op elkaar gebotst op de kruising Oostersingel/ W.A Scholtenstraat…
De stichting Hulpacties van het Dagblad van het Noorden, de Leeuwarder Courant en het Friesch…
Het jaar 2024 was een bijzonder jaar voor Groningen, met zowel hoogtepunten als uitdagingen. FC…
De stichting Dierenopvangcentrum Groningen is één van de deelnemende goede doelen bij het Serieus Request…
Met het einde van het jaar in zicht is het ook tijd om naar je…