Klanten van Ziggo in Groningen hebben sinds woensdagochtend te kampen met de gevolgen van een storing. Voornamelijk aansluitingen in Paddepoel en Vinkhuizen lijken problemen te ondervinden.
De problemen begonnen woensdagochtend. Uit berichten op social media-kanalen en op de website allestoringen.nl valt op te maken dat behalve geen internet, klanten ook geen televisie hebben en telefonisch niet bereikbaar zijn. Ziggo is bekend met de storing en liet aanvankelijk weten dat de problemen rond 17.00 uur opgelost zouden zijn. Dat heeft men inmiddels bijgesteld naar 22.00 uur woensdagavond.
“Storing Paddepoel nog steeds niet verholpen, wat een drama. Alle thuiswerkers, studenten en gepensioneerden al vanaf vanmorgen zonder internet, tv en telefoon”, meldt Michiel. Mevrouw Visscher schrijft: “Hallo Ziggo, nog steeds geen internet in Paddepoel, gisteravond al in storing en nu vanaf vanochtend half 11 alweer. Het zou om 16:51 volgens de website zijn opgelost maar dit is niet zo. Hebben jullie een oplossing?”
@ZiggoWebcare Hallo Ziggo, nog steeds geen internet in Paddepoel, gisteravond al in storing en nu vanaf vanochtend half 11 alweer. Het zou om 16:51 volgens de website zijn opgelost maar dit is niet zo. Hebben jullie een oplossing?
— MAC Visscher (@MACVisscher) September 2, 2020
Toe Ziggo! Kom eens even met een update! Jullie houden ons niet goed op de hoogte! Nog steeds geen internet en tv in 9742!
— Jelle de Boer (@ga_jelle_ga) September 2, 2020
@ZiggoWebcare Sinds vanochtend al geen internet meer (postcodegebied 9742PX). Waarom wordt er gemeld dat het is opgelost om 16:51 terwijl het nu (20:30) nog steeds niet werkt? Wat is er aan de hand, zijn de monteurs soms al naar huis gegaan? #Ziggo #Storing pic.twitter.com/eZeMaaErVD
— Jos (@jos_devries) September 2, 2020