Foto: Volt Groningen
Het campagneteam van Volt Groningen heeft zaterdagochtend in alle vroegte het logo van de partij aangebracht op verschillende plekken in de stad. Hierbij is er gebruik gemaakt van biologische afbreekbare stoepkrijt.
“Ik vind het een hele leuke actie”, laat één van de leden van Volt weten. “Ondanks het vroege uur waarop we de logo’s aanbrachten kregen we ook flink wat positieve reacties van mensen die we tegenkwamen.” De logo’s werden onder andere aangebracht op de Grote Markt en op het Hanzeplein bij het UMCG. De partij noemt het aanbrengen van het logo een ludieke manier van campagne voeren. In tijden van corona moeten partijen als Volt creatief zijn om de boodschap aan de man te brengen.
Volt werd in 2017 opgericht en doet voor het eerst mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. In de peilingen staat de partij op dit moment op twee zetels. De partij mikt echter op drie zetels in de Tweede Kamer.
Met de tocht langs de plekken van betekenis tijdens de Tweede Wereldoorlog levert de Harense…
In mei en juni is in het Groot Handelshuis aan de Grote Markt een fototentoonstelling…
Station Groningen Europapark krijgt deze zomer veel meer reizigers te verwerken dan normaal. Van 10…
Vanaf vrijdag 2 mei 20.00 uur tot maandagochtend 5 mei 06.00 uur is afrit 39…
De SP en Partij voor het Noorden in de gemeenteraad willen dat de Kabouterhuisjes in…
Groningse woningcorporaties slaan gezamenlijk alarm over het kabinetsplan om de huren in 2025 en 2026…