Het campagneteam van Volt Groningen heeft zaterdagochtend in alle vroegte het logo van de partij aangebracht op verschillende plekken in de stad. Hierbij is er gebruik gemaakt van biologische afbreekbare stoepkrijt.
“Ik vind het een hele leuke actie”, laat één van de leden van Volt weten. “Ondanks het vroege uur waarop we de logo’s aanbrachten kregen we ook flink wat positieve reacties van mensen die we tegenkwamen.” De logo’s werden onder andere aangebracht op de Grote Markt en op het Hanzeplein bij het UMCG. De partij noemt het aanbrengen van het logo een ludieke manier van campagne voeren. In tijden van corona moeten partijen als Volt creatief zijn om de boodschap aan de man te brengen.
Volt werd in 2017 opgericht en doet voor het eerst mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. In de peilingen staat de partij op dit moment op twee zetels. De partij mikt echter op drie zetels in de Tweede Kamer.
De komende dagen schommelt de temperatuur tussen 6 en 8 graden. Het wordt voornamelijk een…
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag drie mensen aangehouden na een…
Donar heeft zondagmiddag in Zwolle goede zaken gedaan door het hoger geklasseerde Landstede Hammers te…
Zondagmiddag zijn een auto en scooter op elkaar gebotst op de kruising Oostersingel/W.A. Scholtenstraat in…
De stichting Hulpacties van het Dagblad van het Noorden, de Leeuwarder Courant en het Friesch…
Het jaar 2024 was een bijzonder jaar voor Groningen, met zowel hoogtepunten als uitdagingen. FC…