Het campagneteam van Volt Groningen heeft zaterdagochtend in alle vroegte het logo van de partij aangebracht op verschillende plekken in de stad. Hierbij is er gebruik gemaakt van biologische afbreekbare stoepkrijt.
“Ik vind het een hele leuke actie”, laat één van de leden van Volt weten. “Ondanks het vroege uur waarop we de logo’s aanbrachten kregen we ook flink wat positieve reacties van mensen die we tegenkwamen.” De logo’s werden onder andere aangebracht op de Grote Markt en op het Hanzeplein bij het UMCG. De partij noemt het aanbrengen van het logo een ludieke manier van campagne voeren. In tijden van corona moeten partijen als Volt creatief zijn om de boodschap aan de man te brengen.
Volt werd in 2017 opgericht en doet voor het eerst mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. In de peilingen staat de partij op dit moment op twee zetels. De partij mikt echter op drie zetels in de Tweede Kamer.
Door een staking bij ProRail rijden er vrijdagochtend tot 09.00 uur geen treinen in het…
Komende avond trekken naar het oosten winterse buien weg gevolgd door enkele opklaringen. Na middernacht…
Het KNMI heeft tot vrijdagochtend code oranje afgegeven voor de hele provincie vanwege gladheid en…
Door flinke vertragingen donderdagavond op de A28 en de A7 richting Hoogezand, leidt dit ook…
Het gedeelte van de Turfsingel tussen de W.A. Scholtenstraat en de Bloemstraat is van maandag…
Een skateboard, Playmobil of een leuk kinderboek: bij de speciale Sinterklaasmarkt voor de members van…