Marketing Groningen, provincie Groningen en de marketingorganisaties uit de regio’s gaan intensiever samenwerken om het toeristische aanbod beter te presenteren voor bezoekers en inwoners.
De afspraken over die samenwerking zijn donderdag vastgelegd in het convenant ‘Regionale Digitale Ontsluiting’. Het convenant werd ondertekend door de provincie Groningen, Vereniging Groninger Gemeenten, Marketing Groningen en de regionale marketingorganisaties. De betrokken partijen leggen hiermee de manier van samenwerken, rollen en verantwoordelijkheden vast.
De beste bezienswaardigheden, uitjes, restaurants en overnachtingen uit de provincie zijn nu gebundeld op de website visitgroningen.nl. De provincie is hier opgedeeld in acht toeristische regio’s. Het eigen karakter en gevoel dat leeft in elke regio komt terug in het toeristische aanbod op de webpagina. Ook heeft iedere regio in samenwerking met Marketing Groningen een magazine ontwikkeld. De magazines nemen bezoekers mee op ontdekkingstocht door de regio. Ze zijn online te bekijken op de regiopagina’s van visitgroningen.nl en verkrijgbaar bij toeristische informatiepunten, VVV’s en veel ondernemers in de regio’s.
Bij een 1-1 gelijke stand is de competitiewedstrijd tussen Heracles en FC Groningen definitief gestaakt…
Volgens ESPN is een FC Groningen-supporter naar beneden gevallen van de tribune tijdens de wedstrijd…
Winterstad Groningen stond vanavond om 19.00 uur een minuut stil vanwege de aanslag op de…
FC Groningen speelt zaterdagavond haar laatste wedstrijd van 2024 op bezoek bij Heracles Almelo. Beide…
Zondag is het guur bij 5 graden, een stevige westelijke wind en vallen er enkele…
Het is de kortste dag van het jaar. Voor sommige inbrekers de kans om rond…