De komende drie seizoenen prijkt de naam van verzekeraar Univé op de shirts van de opleidingsploegen van FC Groningen. Daarnaast verbindt de club zich aan de Stichting FC Groningen en aan Kids United, het G-voetbalteam van de club.
Het is voor het eerst in de geschiedenis van de club dat de opleidingsteams met een andere shirtsponsor spelen dan het eerste elftal. Maar Univé is juist voor de opleidingsploegen en de maatschappelijke teams van de club de perfecte partner, aldus manager Partnerships Bastiaan Fehrman. “FC Groningen heeft een partner gevonden die concreet kan bijdragen aan de
doelstellingen van onze stichting en ons kan helpen de volgende stap te zetten in de strijd tegen bewegingsarmoede.”
De sponsoring betekent niet alleen een financiële samenwerking, zo stelt Univé. “Als coöperatie vinden we het belangrijk dat we investeren in de ontwikkeling en het welzijn van de regio. We willen mensen inspireren tot meer beweging en sportdeelname en uiteindelijk een betere vitaliteit,” legt manager Harald de Bruijn van Univé uit. “Samen gaan we met verschillende regionale initiatieven jong en oud activeren om in beweging te komen en willen we de toegang tot sport verbeteren.”
Donar heeft zondagmiddag in Zwolle goede zaken gedaan door het hoger geklasseerde Landstede Hammers te…
Zondagmiddag zijn een auto en scooter op elkaar gebotst op de kruising Oostersingel/W.A. Scholtenstraat in…
De stichting Hulpacties van het Dagblad van het Noorden, de Leeuwarder Courant en het Friesch…
Het jaar 2024 was een bijzonder jaar voor Groningen, met zowel hoogtepunten als uitdagingen. FC…
De stichting Dierenopvangcentrum Groningen is één van de deelnemende goede doelen bij het Serieus Request…
Met het einde van het jaar in zicht is het ook tijd om naar je…