De komende drie seizoenen prijkt de naam van verzekeraar Univé op de shirts van de opleidingsploegen van FC Groningen. Daarnaast verbindt de club zich aan de Stichting FC Groningen en aan Kids United, het G-voetbalteam van de club.
Het is voor het eerst in de geschiedenis van de club dat de opleidingsteams met een andere shirtsponsor spelen dan het eerste elftal. Maar Univé is juist voor de opleidingsploegen en de maatschappelijke teams van de club de perfecte partner, aldus manager Partnerships Bastiaan Fehrman. “FC Groningen heeft een partner gevonden die concreet kan bijdragen aan de
doelstellingen van onze stichting en ons kan helpen de volgende stap te zetten in de strijd tegen bewegingsarmoede.”
De sponsoring betekent niet alleen een financiële samenwerking, zo stelt Univé. “Als coöperatie vinden we het belangrijk dat we investeren in de ontwikkeling en het welzijn van de regio. We willen mensen inspireren tot meer beweging en sportdeelname en uiteindelijk een betere vitaliteit,” legt manager Harald de Bruijn van Univé uit. “Samen gaan we met verschillende regionale initiatieven jong en oud activeren om in beweging te komen en willen we de toegang tot sport verbeteren.”
Terra MBO in Groningen heeft sinds afgelopen vrijdag een nieuwe Nederlands Kampioen binnen de gelederen.…
Qbuzz introduceert volgende week maandag buslijn 110, een directe verbinding in de spits tussen Assen…
Een klein appartement of studio kopen in Groningen is relatief prijzig in vergelijking met andere…
Boa’s, burgemeester Koen Schuiling en de (toenmalige) minister waren er niet blij mee, maar een…
Het International Welcome Center North (IWCN) in Groningen viert deze maand zijn 10-jarig bestaan. Ale…
Komende zaterdag is het de Dag van de Binnenvaart en ook Scheepswerf Pattje in Waterhuizen…