Wethouder Carine Bloemhoff nam maandagochtend de eerste toolkit in ontvangst vanuit de Campagne ‘Sounds Like Groningen’ voor het Groninger Museum. Met het drukwerk in de toolkit kunnen ondernemers hun etalages aankleden rond de optredens van onder meer Rammstein en rond de tentoonstelling ‘Unzipped’ rond de Rolling Stones in het Groninger Museum.
De toolkit is bedoeld om het bedrijfsleven meer te betrekken bij de grote evenementen en tentoonstellingen in de stad en te zorgen dat ook de horeca en de detailhandel er van meeprofiteren. Ook Groningen Bereikbaar is aangehaakt bij de campagne, omdat er door de werkzaamheden aan de zuidelijke ringweg minder mensen naar Groningen komen.
Vanaf 4 juli ontvangen ondernemers in de genoemde gebieden een toolkit. Deze toolkit bevat diverse drukwerkmaterialen waarmee ondernemers hun etalages kunnen aankleden. Daarnaast vindt er algemene aankleding plaats rond het thema ‘rock’.
In de ochtenduren is er woensdag kans op hardnekkige mist. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis is…
Het Schotse avontuur van Kevin van Veen is afgelopen. Op sociale media laat St. Mirren…
De basketballers van Donar hebben dinsdagavond de uitwedstrijd in de European North Basketball League tegen…
In de gevel van vier nieuwbouwwoningen aan de Molenkampsteeg in Haren is een plaquette geplaatst…
Amerikanen gaan dinsdag naar de stembus voor de presidentsverkiezingen. Groningse Amerikanen volgens de verkiezingen op…
Het KNMI waarschuwt dinsdagavond voor dichte mist. Voor de provincie Groningen is een 'code geel'…