Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
De zachtere temperaturen blijven nog even bij ons. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis begint donderdag mild,…
Burgemeester Mirjam van 't Veld kan naar eigen zeggen niet 'intreden' bij de gekraakte voormalige…
Er komt niet helemaal een einde aan de rondleidingen in het Stadhuis. Dat liet interim-burgemeester…
Het busverkeer in Hoogkerk is het doelwit geworden van vervelend kattenkwaad: de afgelopen weken hebben…
De politie heeft vier personen aangehouden naar aanleiding van de ongeregeldheden rond de wedstrijd FC…
Het Groningse gemeentebestuur was in eerste instrantie niet van plan om, na de hausse aan…