Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
Voor de tweede klassers uit Stad die in actie kwamen was het een slechte middag,…
Donar heeft zondagmiddag in Charleroi verloren van Spirou Basket. Ondanks de steun van tientallen meegereisde…
Bij de Euroborg is het door brand getroffen koffiehokje bij het uitvak vervangen door een…
Pop-up restaurant Happietaria heeft sinds deze week haar deuren geopend aan de Henri Dunantlaan. Het…
Op de ijsbaan van Kardinge vond zaterdagavond het natuurijsuur plaats. Volgens Hein Schepers van de…
De ijshockeyers van GIJS hebben zaterdagavond na shoot-outs gewonnen van Sweetlake Panters. In de uitwedstrijd…