De technische storing waardoor het niet mogelijk was om actuele reisinformatie te laten zien in de NS-app en op vertrekborden van stations, is verholpen. Dat laat vervoersbedrijf NS weten.
“Door de storing wordt er geen of foutieve informatie getoond op de digitale vertrekschermen op de stations”, liet de NS eerder weten. “Ook kan door de storing foute informatie gegeven worden via de omroep en via de reisplanner-app. We werken hard aan een oplossing.” De problemen begonnen in de tweede helft van de middag.
Op sociale media werden er door reizigers foto’s gedeeld waarop te zien is dat de CTA’s op de stations een wit scherm tonen.
Rond 19.30 uur lukte het om de storing op te lossen. Zowel op de stations als in de reisplanner-app wordt weer de volledige informatie weergegeven. Hoe de problemen konden ontstaan wordt onderzocht.
Met het einde van het jaar in zicht, is het ook tijd om naar je…
De ijshockeyers van GIJS Marne Groningen zakken opnieuw op de ranglijst na een thuisnederlaag tegen…
Er is dit jaar niet één oliebollenkraam die er in de gemeente Groningen met de…
Bij een 1-1 gelijke stand is de competitiewedstrijd tussen Heracles en FC Groningen definitief gestaakt…
Volgens ESPN is een FC Groningen-supporter naar beneden gevallen van de tribune tijdens de wedstrijd…
Winterstad Groningen stond vanavond om 19.00 uur een minuut stil vanwege de aanslag op de…