De technische storing waardoor het niet mogelijk was om actuele reisinformatie te laten zien in de NS-app en op vertrekborden van stations, is verholpen. Dat laat vervoersbedrijf NS weten.
“Door de storing wordt er geen of foutieve informatie getoond op de digitale vertrekschermen op de stations”, liet de NS eerder weten. “Ook kan door de storing foute informatie gegeven worden via de omroep en via de reisplanner-app. We werken hard aan een oplossing.” De problemen begonnen in de tweede helft van de middag.
Op sociale media werden er door reizigers foto’s gedeeld waarop te zien is dat de CTA’s op de stations een wit scherm tonen.
Rond 19.30 uur lukte het om de storing op te lossen. Zowel op de stations als in de reisplanner-app wordt weer de volledige informatie weergegeven. Hoe de problemen konden ontstaan wordt onderzocht.
Komende avond trekken naar het oosten winterse buien weg gevolgd door enkele opklaringen. Na middernacht…
Het KNMI heeft tot vrijdagochtend code oranje afgegeven voor de hele provincie vanwege gladheid en…
Door flinke vertragingen donderdagavond op de A28 en de A7 richting Hoogezand, leidt dit ook…
Het gedeelte van de Turfsingel tussen de W.A. Scholtenstraat en de Bloemstraat is van maandag…
Een skateboard, Playmobil of een leuk kinderboek: bij de speciale Sinterklaasmarkt voor de members van…
Zo'n dertig studenten en medewerkers van de Hanzehogeschool hebben donderdagmiddag urenlang geprotesteerd tegen bezuinigingen op…