Om de voltooiing van de ringweg is Groningen te vieren en de trots op de stad aan te wakkeren, lanceert Marketing Groningen de stadscampagne ‘Love, Groningen’.
De campagne is bedoeld om zowel Groningers als bezoekers te laten zien hoe bijzonder de stad is, met speciale aandacht voor lokale ondernemers. De campagne is de opvolger van een posteractie in andere Nederlandse steden.
Ondernemers worden aangemoedigd om posters en andere fysieke middelen zoals ansichtkaarten en baliebakjes te tonen in winkels. Ook is er een uitgebreide online toolkit beschikbaar met promotiemateriaal, waarmee zij hun betrokkenheid bij de stad kunnen laten zien.
Daarnaast kunnen ondernemers hun eigen ode aan Groningen brengen, bijvoorbeeld door speciale producten te maken of hun etalages een Groningse twist te geven. Hiermee maken zij kans op leuke prijzen.
De Stichting Bewegen is Goud wil een openbare sporthal in Groningen Zuid. Dat schrijft de…
Het winterdekbed kun je deze week goed gebruiken. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis kunnen de temperaturen…
Restaurant Noor Groningen in Hoogkerk is dit jaar gestegen naar plek 32 van Lekker500, de…
Een 28-jarige man uit Groningen is veroordeeld tot 120 uur taakstraf en twee maanden voorwaardelijke…
Sinds maandagmiddag is er een medische drone van tweeënhalf meter te bewonderen in het UMCG.…
Op een boerenveld in Noordlaren vond afgelopen zaterdag de eerste editie van de ‘Spooky Nights…