Om de voltooiing van de ringweg is Groningen te vieren en de trots op de stad aan te wakkeren, lanceert Marketing Groningen de stadscampagne ‘Love, Groningen’.
De campagne is bedoeld om zowel Groningers als bezoekers te laten zien hoe bijzonder de stad is, met speciale aandacht voor lokale ondernemers. De campagne is de opvolger van een posteractie in andere Nederlandse steden.
Ondernemers worden aangemoedigd om posters en andere fysieke middelen zoals ansichtkaarten en baliebakjes te tonen in winkels. Ook is er een uitgebreide online toolkit beschikbaar met promotiemateriaal, waarmee zij hun betrokkenheid bij de stad kunnen laten zien.
Daarnaast kunnen ondernemers hun eigen ode aan Groningen brengen, bijvoorbeeld door speciale producten te maken of hun etalages een Groningse twist te geven. Hiermee maken zij kans op leuke prijzen.
Clublegende Erik Nevland keert terug naar stadion Euroborg. En niet zo maar, want de Noor…
Een 6,9 voor veiligheid. Een 7,5 voor geluk. En 7,7 voor hun woning. Op deze…
De politie heeft details bekend gemaakt van de twee verdachten die woensdagavond werden aangehouden vanwege…
Kledingbank Maxima geeft kleding weg aan mensen met een laag inkomen of met een uitkering.…
Het Groninger stadsbestuur baalt van de plannen van het kabinet zoals die in het regeerakkoord…
De Peter Petersenschool in Haren krijgt op 2 oktober een nieuwe naam. Dat meldt het…