Om de voltooiing van de ringweg is Groningen te vieren en de trots op de stad aan te wakkeren, lanceert Marketing Groningen de stadscampagne ‘Love, Groningen’.
De campagne is bedoeld om zowel Groningers als bezoekers te laten zien hoe bijzonder de stad is, met speciale aandacht voor lokale ondernemers. De campagne is de opvolger van een posteractie in andere Nederlandse steden.
Ondernemers worden aangemoedigd om posters en andere fysieke middelen zoals ansichtkaarten en baliebakjes te tonen in winkels. Ook is er een uitgebreide online toolkit beschikbaar met promotiemateriaal, waarmee zij hun betrokkenheid bij de stad kunnen laten zien.
Daarnaast kunnen ondernemers hun eigen ode aan Groningen brengen, bijvoorbeeld door speciale producten te maken of hun etalages een Groningse twist te geven. Hiermee maken zij kans op leuke prijzen.
Komende avond trekken naar het oosten winterse buien weg gevolgd door enkele opklaringen. Na middernacht…
Het KNMI heeft tot vrijdagochtend code oranje afgegeven voor de hele provincie vanwege gladheid en…
Door flinke vertragingen donderdagavond op de A28 en de A7 richting Hoogezand, leidt dit ook…
Het gedeelte van de Turfsingel tussen de W.A. Scholtenstraat en de Bloemstraat is van maandag…
Een skateboard, Playmobil of een leuk kinderboek: bij de speciale Sinterklaasmarkt voor de members van…
Zo'n dertig studenten en medewerkers van de Hanzehogeschool hebben donderdagmiddag urenlang geprotesteerd tegen bezuinigingen op…